Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-292501

Ser finalen av hostages nå, blir svært skuffet om den blir kanselert. Det er typisk for meg å bli glad i serier som blir kanselert ette en sesong, ala vegas, alcatraz og terra nova...

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Er ikke så lurt å forelske seg i åpenbare drittserier som det oser kansellering av etter kun et par episoder. Kanskje på tide å bli litt mere selektiv og kvalitetsbevisst?

Det er ikke en dritt serie, drittserier er sons of anarcy og dexter. At du syns det er dritt serier betyr ikke at jeg ikke er kvalitetsbevisst. Jeg kan si det samme om deg...

Lenke til kommentar

Det er ikke en dritt serie, drittserier er sons of anarcy og dexter. At du syns det er dritt serier betyr ikke at jeg ikke er kvalitetsbevisst. Jeg kan si det samme om deg...

Dexter var ikke en dritt serie, men utviklet seg til å bli en skikkelig pisssedårlig katastrofe sak ja.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvordan er forresten utvalget på Netflix nå? Prøvde en måned for ca 1 år siden, og endte opp med å se mange gamlere serier og filmer, endel som jeg hadde sett før + noen dokumentarer som jeg ikke hadde sett. Men hver gang jeg prøvde å finne noe litt nyere så var det ikke der, eller så var det kun 1 sesong av 4/5/6/7 eller feks 1 film av en trilogi. Med andre ord, 100% bortkastet.

 

Jeg skjønner jo at utvalget er bedre nå enn for 1 år siden, men er det på samme måten ennå? Altså lite nytt, og tv-serier som henger LANGT etter?

Så lenge du har tilgang til amerikansk Netflix i tillegg er utvalget helt OK syns jeg. Jeg kan fint leve med at serier kommer 6 - 12 måneder etter de har gått første gangen og da passer Netflix meg veldig bra. Jeg har vært litt skeptisk til at de kanskje bare kjøper 1 sesong av serier uten å følge opp, men ser ut til at de følger opp i hvert fall de største seriene.

 

Men man må begynne å serier på en annen måte enn når man laster ned ulovelig: man kan ikke forvente å få sett alt det nyeste, men så er det så sykt mye jeg har sett på netflix som jeg aldri ville rørt uten, så jeg mener man kommer ut av det ganske bra.

Lenke til kommentar

Det er ikke en dritt serie, drittserier er sons of anarcy og dexter. At du syns det er dritt serier betyr ikke at jeg ikke er kvalitetsbevisst. Jeg kan si det samme om deg...

Første sesongen av Dexter var gjennomført. Det var bra når han satte på Tid for ømhet, å bare satt der som ingenting.

Søsteren til Dexter ødela hele serien, nesten på egenhånd for min del. Knullet rundt som ei hore, for å vise at hun var et større følelsesmenneske en Dexter.

Endret av ClarkGable
Lenke til kommentar

 

Bedre ferskvaredisk, takket være sine egne serier. Men er ikke mer enn ca. en serie annenhver måned. Vi holder denne ferskvaredisk-oversikten kontinuerlig oppdtert:

http://serienytt.no/2013/12/ferskvaredisken-2014/

Seriene hadde nok overlappet hverandre bedre hvis de ikke hadde sluppet alt på en gang. En av de tingene jeg liker best med Netflix. Alltid noe å se der. Jeg bytter mye mellom Norge, US, UK og Mexico.

Lenke til kommentar

Søsteren til Dexter ødela hele serien, nesten på egenhånd for min del. Knullet rundt som ei hore, for å vise at hun var et større følelsesmenneske en Dexter.

 

Auda, du kan umulig være særlig fan av Don Draper (Mad Men) og Hank (Californication) med slike kriterier ^^

 

Seriene hadde nok overlappet hverandre bedre hvis de ikke hadde sluppet alt på en gang. En av de tingene jeg liker best med Netflix. Alltid noe å se der. Jeg bytter mye mellom Norge, US, UK og Mexico.

 

HBO slipper ikke alt på en gang. Mer som at de slipper 2-3 ferske serier i måneden, mens Netflix fortsatt er på 1 fersk serie annenhver måned.

 

Nå har HBO unnagjort tre serier denne uken, kommer med fjerde på mandag (Looking). Uken etter er det piratserien Black Sails som kommer, og så får de gå sitt løp imens. Når de er ferdig blir det ny omgang med Game of Thrones, Veep, Silcion Valley før det blir nytt "skifte" et par måneder senere.

 

Det er ganske så bra ferskvarepolicy. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...