Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Er spoilere så vanskelig å skjønne at ikke skal postes i en tråd om tv-serier generelt? Greit å diskutere en serie, men når dere begynner å bevege det til plott-spoilers, ta det et annet sted. Var mer et heads up på at vi ikke vil bli spoilet.

 

Unnskyld meg, men er du helt forbanna fjern? Hverken jeg eller AnewZ har nevnt noe som helst angående plottet på serien. Vi har ikke engang beveget oss i den retningen. Jeg sa jeg digga avslutningen, og han sa seg uenig. Det er lov.

Endret av Sexy Mann29
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-292501

 

Det er et plott som er tynt og tynes til utrolige lengder, med stadige rotasjoner av hvem det er som er holdt som gissel og hvem som samarbeider med hvem. Men ikke på en slik måte at det er spesielt engasjerende eller spennende.

 

Jeg synes Blacklist etterhvert har utviklet seg til å bli en mye bedre serie enn Hostages. Blacklist er visst tilbake i kveld.

Jeg har prøvd å se blacklist, ikke noe spesielt. Foretrekker hostages, har bedre skuespillere også

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Hostages har bare B-skuespillere mens en av de to hovedrolleinnehaverne i Blacklist er James Spader :p

B skuespillere? Hahaha den var god... Blacklist har b skuespillere. Skuespillerne i hostages er mye bedre enn dem i blacklist og spader er ikke noe stort å skryte av Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar

Dylan McDermott er b-skuespiller. Toni Collette er fantastisk skuespiller egentlig (se United States of Tara), men Hostages er så elendig serie atte hjælp! Collette sin karakter går rundt å gjesper å lage ansiktsuttrykk som at det var en kø til facelifting til en kirurg i L.A. Det er elendige manusforfattere og produsenter på serien som ikke klarer å ta henne i bruk.

Hele Hostages er mediåker sett før med en absurditet som ikke fungerer, og konspirasjonstull som en 12åring kunne produsert bedre. Til og med sesong 4 av Prison Break er bedre på det, og det var elendig.

The Blacklist har ihvertfall en god karakter med den ene hovedpersonen Red, spilt av James Spader som alene klarer å bære et helt ordinært spenningsdrama til å bli et ganske så greit popcorn-drama. Den andre hovedpersonen Mrs. Keene (Megan Boone) er svak, men produsentene til The Blacklist klarer allikevel ihvertfall å ta karakteren i bruk så det faktisk fungerer til en grad.

 

Hostages er bare elendig ved å ta i bruk karakterene. For å faktisk få oss interessert i flere karakterer fører produsentene inn noen av de mest klisjéfylte plottene som finnes på tv-skjermen.

 

Digg start på Archer s5 :D

Helt fantastisk, spesielt for en som meg som elsket Miami Vice, Carlitos Way, Scarface og Grand Theft Auto: Vice City. Spent å se hvordan det går videre.

 

Chozen hadde også premiere i natt, ny serie hvor serieskaperne til Eastbound & Down og Archer samarbeider på en ny serie. Litt rar, litt morsom. Litt potensiale.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Dylan McDermott er b-skuespiller. Toni Collette er fantastisk skuespiller egentlig (se United States of Tara), men Hostages er så elendig serie atte hjælp!

 

Dylan b, kødder du? Han er mye bedre enn spaserte og collete og hostages er noe av det mest spennende på mange år. Mye bedre enn de overvurderte seriene som sona of anarchy og breaking bad Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar

Dylan b, kødder du? Han er mye bedre enn spaserte og collete og hostages er noe av det mest spennende på mange år. Mye bedre enn de overvurderte seriene som sona of anarchy og breaking bad

Dylan McDermott er B+ max, men langt fra noe ''A-kjendis''. Selv om han e hovedsaklig tv-stjerne så klarer han ikke å bære et helt program alene, noe Spader gjør med glans.

 

Den siste setningen gidder jeg rett og slett ikke å bruke krefter for å diskutere, da det blir for absurd. :)

Endret av Danielzu
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Var det virkelig vitsen å sitere hele innlegget?

 

Sons of Anarchy overvurdert? Ok...

Fikset. Ja jeg syns den serien er overvurdert. Serier som hostages er undervurdert og blir lett usett av folk. På samme måte som vegas og touch
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...