Jefe Skrevet 25. november 2012 Skrevet 25. november 2012 (endret) Terriers er godsaker. Ingenting å utsette på den faktisk. An Idiot Abroad 3 starter på Sky 30 november. 3 x 60 minutter episoder. Warwick Davies og Karl Pilkington i tospann. Edit: http://www.youtube.com/watch?v=xEdZtBpPKCw Endret 25. november 2012 av Jefe
Filmvenn Skrevet 25. november 2012 Skrevet 25. november 2012 (endret) Ikke enda fått tid til 2`ern enda av An Idiot Abroad. Får nok kjøre den og tredje runden i jula, sammen med en gjennomwatch av The Pacific eller Band of Brothers, og tredje sesongen av Abbey. Fått fortgang i både Homeland og Dexter denne uka. Bra hvordan Dexter er tilbake i bedre form, og hvor bra Homeland holder seg etter en så bra første sesong. Ray Stevenson på Dexter er lett den beste skurken på serien til nå etter John Lithgow som er litt vanskelig å toppe. Litt julestemning / Thanksgiving: http://www.youtube.com/watch?v=r2aBtx4URYg Endret 25. november 2012 av Maury
Aleks Skrevet 25. november 2012 Skrevet 25. november 2012 Storkoset meg med første sesongen av An idiot abroad, men gikk litt lei under andre. Blir litt mye av det samme. Noen som vet hvordan HBO ligger an med American Gods? Ble ferdig med boken for noen dager siden. En virkelig fantastisk historie, men er litt skeptisk til hvordan det ville blitt på skjermen.
Thommesen Skrevet 25. november 2012 Skrevet 25. november 2012 Det ville blitt helt jævlig. Bad God of the week, garantert, som kulminerer med en krig etter tre sesonger. Så ville det blitt tre nye sesonger basert på oppfølgeren, som Neil Gaiman forøvrig ikke har startet på. En miniserie på 6-10 episoder hadde vært så jævlig føkkings bra. Faen den kanalen taper seg konstant. Arrogante idioter, som lever på gammel storhet. Uansett, Maury har sagt at det ser dårlig ut for serien. Det liker jeg.
b-real Skrevet 25. november 2012 Skrevet 25. november 2012 Nei nei, jula skal brukes til å se Die Hard jo
Aleks Skrevet 25. november 2012 Skrevet 25. november 2012 Det ville blitt helt jævlig. Bad God of the week, garantert, som kulminerer med en krig etter tre sesonger. Så ville det blitt tre nye sesonger basert på oppfølgeren, som Neil Gaiman forøvrig ikke har startet på. En miniserie på 6-10 episoder hadde vært så jævlig føkkings bra. Faen den kanalen taper seg konstant. Arrogante idioter, som lever på gammel storhet. Uansett, Maury har sagt at det ser dårlig ut for serien. Det liker jeg. For å forsøke på å skape den samme stemningen som er i boka, så tror jeg de måtte brukt mye tid. Var vel planlagt 6 sesonger? HBO har jo vist seg på å lage tålmodige serier tidligere som har vært veldig gode. Hva de har gjort i det siste har jeg ikke vært så oppdatert på.
Filmvenn Skrevet 25. november 2012 Skrevet 25. november 2012 (endret) Fremdeles bare et skript i utvikling fra Neil Gaiman. Det har ikke blitt levert til HBO enda, ettersom Gaiman har jobbet med Dr. Who. Iløpet av første halvdel av 2013 vil det nok bli levert inn for sikkert ihvertfall. Så neppe noe serie før sent 2014 eller 2015, hvis den ikke får direkte til serie-ordre innen de neste 8 månedene. Hvis den ikke blir bestilt direkte til serie må den gå igjennom en pilotprosess med andre piloter på HBO, som bare tar lengre tid. Playtone virker også veldig avventende med å starte produksjonen også, ettersom det har gått for lang tid etter de kom fram til denne kanskje-avtalen om å produsere 6 sesonger o.s.v. hvis serien likes av HBO. Er ikke så innpå hvordan serien kan bli, før prosjekt ender opp ihvertfall med en pilotordre, eller direkte serie-ordre. Det finnes så utrolig mange prosjekter i utvikling som aldri kommer opp til pilotordre en gang på HBO. Sitter mer å gleder meg til True Detectives med Woody Harrelson og Matthew Mcconaughey som kommer iløpet av 2014, ettersom det er noe som ihvertfall er en realitet. Uansett om det er mye mindre prosjekt. Endret 25. november 2012 av Maury 1
Filmvenn Skrevet 25. november 2012 Skrevet 25. november 2012 Og som et tillegg, blir det pilot så er det tvilende at det blir noe ut av det ettersom det er en avtale om at prosjektet bare blir tatt opp hvis HBO er med på 6 sesonger. HBO gjør neppe en slik avtale rundt et prosjekt som må gå igjennom en kamp med andre piloter. 1
Hotel Papa Skrevet 25. november 2012 Skrevet 25. november 2012 Hvordan er nåværende sesong av Dexter sammenliknet med forrige? Gikk litt lei i fjor..
Jakoozie Skrevet 25. november 2012 Skrevet 25. november 2012 Hvordan er nåværende sesong av Dexter sammenliknet med forrige? Gikk litt lei i fjor.. Den begynte veldig bra. Fortsatt spennende, men der er et par kjærlighetsforhold som tar for mye tid, samt et par lite engasjerende sideplott. Det er definitivt Homeland som er den nye mandagsserien min. Sesong 2 er helt sinnsykt bra synes jeg, rart at det ikke er flere som diskuterer serien her inne.
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. november 2012 Skrevet 25. november 2012 Boardwalk Empire er min favoritt mandagserie. Homeland sparer jeg til søndagen.
Mala Skrevet 25. november 2012 Skrevet 25. november 2012 (endret) Syns ikke Dexter har vært så bra denne sesongen, begynte bra da. Føler det går litt på tomgang hele greiene nå. Boardwalk Empire er fortsatt helt klasse Endret 25. november 2012 av Mala
Comma Chameleon Skrevet 26. november 2012 Skrevet 26. november 2012 Hvordan er nåværende sesong av Dexter sammenliknet med forrige? Gikk litt lei i fjor.. Om du hadde vært innom Dexter-tråden, så ser du at de fleste virkelig liker serien denne sesongen, meg inkludert. Nå anbefaler jeg selvfølgelig ikke å gjøre det, da alt blir spoilet om du gjør det. Vil anbefale deg å gi det en sjangse, er tross alt ferdig etter sesong 8, og det skjer mye for tiden. Omså bare for å se Yvonne Strahovski!
Bone Skrevet 26. november 2012 Skrevet 26. november 2012 Så første episode av Wilfred idag.. Småhumret meg igjennom, og likte litt det jeg så.. Før jeg investerer mer tid i serien, er det noe som vil si noe om den? Takk, takk!
InsertNumLock Skrevet 26. november 2012 Skrevet 26. november 2012 (endret) Føler serien drar det ut i det vulgære, og det skal være så dumt og vittig. Har kun sett de 3 første episodene, så aner ikke om det forandrer seg, men jeg følte at det ikke traff. Edit: Du kan lese Dotten sin anmeldelse her Endret 26. november 2012 av Hille
Bone Skrevet 26. november 2012 Skrevet 26. november 2012 Takker! Tror Dotten traff nokså blink på hva jeg selv følte.. Leserkommentaren under var dog mer positiv.. Får se hva det blir til videre.. Takk igjen!
FrankBjarne Skrevet 26. november 2012 Skrevet 26. november 2012 Denne sessongen blir den siste av Merlin. Håper de holder det de lover og slutter den på en skikkelig måte. 1
Filmvenn Skrevet 26. november 2012 Skrevet 26. november 2012 Jeg og Heilage liker Wilfred, det er ikke favorittseriene til noen av oss (ihvertfall for min egen del). Men den slår å se vanlig tradisjonelle sitcoms ala The Big Bang Theory o.s.v. FX-komiserier er som regel ikke de mest kommersielle sitcomene som finnes. Wilfred er veldig spesiell og rar komiserie, enda mer enn The League, Louie og It`s Always Sunny In Phildelphia som jeg personlig liker mye mye mer. Wilfred er en serie jeg heller anbefaler å folk å sjekke ut av fri vilje enn å høre på andre.
Thommesen Skrevet 26. november 2012 Skrevet 26. november 2012 Det er merkelig, for jeg har ikke noe i mot Wilfred, og jeg er ikke akkurat veldig fornøyd med utviklingen til The Big Bang Theory, men jeg vil heller se sistnevnte, om jeg må velge. Kanskje er det en vanesak. Apropos The League. Jeg ELSKER den serien. Skjønner ikke at folk ikke hypet den opp til meg tidligere, den er jo så herlig. I likhet med Arrested Development ble den bedre hver bidige episode. FX <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå