Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Blir det noen flere sesonger til Revolution? Eller er toget gått for den serien?

 

For å svare på det trenger vi tidsmaskin som reise oss til våren. Spesielt ettersom serien a ikke er tilbake før mars, og b skjebnen til seriene på de store kanalene avgjøres før til våren da kanalene plukker opp nye serier.

 

Som Inxs sier så har serien har litt synkende seertall, men selv med det har vunnet over alt annet som sendes samme kvelden på det tidspunktet, med det slått Castle og Hawaii Five-0 I seertallene. Noe som har vært ganske sjelden for NBC.

 

Jeg vil nok tro at serien vil få ny sesong, selv om den faller i seertallene. Mye til grunnen til suksessen til Revolution har vært The Voice, og ellers god promotering. Forsetter NBC promoteringen like godt, og forsetter å sende serien etter The Voice (som er planen), så ville det ikke forundre meg om at det ihvertfall blir en sesong 2 på 13 episoder. Resten av sesong 1 som er på 22 episoder (hvis jeg husker riktig) forsetter som sagt i mars neste år.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei. Revolution er en gjennomført drittserie. Les hvorfor: http://www.cracked.com/blog/the-10-dumbest-things-tv-so-far-this-season/

 

Det er kun fra de 5 første episodene. I tillegg, så kan vi ta med nest siste episode:

 

Hovedpersonene er fanget i et undergrunnsystem, som rommer mange millioner kubikkmeter med frisk luft. 10-12 landminer sprenger i en smal, sannsynligvis forsterket betongkorridor, kun få meter fra karakterene, uten at de får en eneste skade. Samtidig er eksplosjonen kraftig nok til å rasere hele tunnellen... Nå er de altså fanget, og etter så liten tid som mindre enn en time, begynner de å gå tom for luft. Hvordan er det mulig å være så tilbakestående og kunnskapsløs? Jeg kan ikke fatte at ingen stoppet scriptet og heller fant en annen årsak til hallusinasjonene. Eksplosjonene kan jeg kanskje tilgi, da det er typisk for hollywood.

 

Lenke til kommentar

Har startet på Studio 60 on the Sunset Strip og falt pladask for den! Så to episoder i forgårs og selv om jeg ikke skjønner hvordan det har gått til så har jeg sett 13 episoder i dag. Noen av episodene er ikke like underholdene som andre, men når ene episoden er over så bare må jeg sette på neste.

 

Hvordan er egentlig The West Wing i forhold til Studio 60? Vurderer den etterpå.

Lenke til kommentar

Håper virkelig de gir Revolution en sjanse. Synes virkelig den serien har potensiale, til tross for noe svake karakterer og klisjéfylte øyeblikk.

 

Vet ikke helt om jeg ville kalt Revolution for en drittserie som Reeve, men svak er den mildt sagt. Pokker så mye faktafeil i serien. Skjønner at Eric Kripke ikke er en forfatter som holder seg til noe særlig virkeligheten i historiene sine.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Jeg glemte å skrive det i mitt forrige innlegg, men selv om jeg mener det er en drittserie, så følger jeg fortsatt med på den. Jeg vet helt hvorfor, men konseptet fenger meg, og jeg har lyst å få vite forklaringene på hvorfor elektrisiteten forsvant. Men faktafeilene ødelegger ekstremt mye for meg.

Lenke til kommentar

Jeg glemte å skrive det i mitt forrige innlegg, men selv om jeg mener det er en drittserie, så følger jeg fortsatt med på den. Jeg vet helt hvorfor, men konseptet fenger meg, og jeg har lyst å få vite forklaringene på hvorfor elektrisiteten forsvant. Men faktafeilene ødelegger ekstremt mye for meg.

 

Føler meg egentlig igjen i det. Konseptet fenger, men utførelsen er rett og slett dritt.

 

Og Billy Burke sin greie awsome anti-helt karakter redder ikke serien nok heller.

Endret av Maury
Lenke til kommentar
Har startet på Studio 60 on the Sunset Strip og falt pladask for den! Så to episoder i forgårs og selv om jeg ikke skjønner hvordan det har gått til så har jeg sett 13 episoder i dag. Noen av episodene er ikke like underholdene som andre, men når ene episoden er over så bare må jeg sette på neste.

 

Hvordan er egentlig The West Wing i forhold til Studio 60? Vurderer den etterpå.

En av de faktisk Matthew Perry faktisk er likende i. Koste meg strort med Studio 60 gitt og The West Wing er bare timer med nytelse :love:
Lenke til kommentar

Jeg blir ikke riktig klok på hvem som liker hva av Sorkin. Noen liker Studio 60 OG The West Wing, men hater The Newsroom. De fleste ser ut til å hate både Studio 60 og The Newsroom, men elsker The West Wing.

 

Etter at jeg nettopp ble ferdig med Angel (som var konge), er Netflix skrudd inn på Sorkin's sitcom Sports Night. Fem episoder ut, storkoser jeg meg. Kjent, og godt cast, dessuten tar Sorkin's kvikke replikker seg godt ut over 20 min.

 

Og dude, jeg har kun sett Friends, hvor jeg ikke likte Matthew Perry. I Go On leverer han i kjent stil.

Lenke til kommentar

Matthew Perry i The Good Wife, seriøst god gjesterolle. Go On liker jeg kjempegodt. Friends likte jeg aldri stort, men har alltid hatt Chandler som nærmeste en favoritt der.

 

Sports Night er den beste Sorkin-serien synes jeg, men elsker The West Wing omtrentlig likt. Liker The Newsroom og Studio 60, men de har sine feil (spesielt førstnevnte).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...