Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet ikke helt hvorfor, men har nylig oppdaget Chuck! Skal snart begynne på Chuck vs. the Third Dimension (venter bare på 3D-briller).. men, fy svarte for en herlig serie!! :w00t: Den er jo supergenial på nesten alle mulige måter.. Elsker denne serien!!

Lenke til kommentar

Skal rapportere tilbake. Har ikke hørt noe om den. Bare datt over noen episoder og bestemte meg for å sjekke det ut. Internett-linja mi blir ikke brukt til noe fornuftig nå likevel. Hvis det viser seg å være skikkelig dårlig så føler jeg ikke at jeg har tapt noe på det. :p

Lenke til kommentar

Jeg synes Merlin er en kjempefin serie, og er virkelig vert å få med seg. Det er alltid gøy med fantasi serier (synest i hvert fall jeg) og det blir mer spennende å se en karakter de fleste kjenner fra før i en helt ny variant. Og jeg liker hvordan de har tatt deler av legenden, og gjort noe nytt med den. Samtidig som de har greid å gjøre det smallville aldri greide.

Endret av Ehtram
Lenke til kommentar

Merlin er en annen serie jeg ikke har sjekket ut. Kanskje jeg burde.

 

Første episode av The Listener var ikke noe å hoppe i taket for, men jeg ser et par til i tilfelle den tar seg veldig opp. Har hendt før at serier har overrasket meg tross en ikke alt for bra start. Kan dog ikke huske når.

Lenke til kommentar

"The Street" hadde seriestart ikveld. Overraskende dårlig og merkelig valg av NRK. Dette er en type serie som går mellom kl 14 og 16 på andre kanaler. Type realistisk såpe fra et britisk middelklassemiljø med masse intriger og endeløs sipping.

 

Ikke alt fra BBC som er like bra.

Lenke til kommentar
Første episode av The Listener var ikke noe å hoppe i taket for, men jeg ser et par til i tilfelle den tar seg veldig opp. Har hendt før at serier har overrasket meg tross en ikke alt for bra start. Kan dog ikke huske når.
Må legge til litt. Tenkte jeg skulle gi den en sjanse. Så jeg lastet som sagt ned de tre første episodene. Episode tre var faktisk ikke så ille. Tror jeg lar denne stå som "undecided" litt til.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...