Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg fant hvertfall ikke noe bra med det. Ingenting å forsette å se på det for, dermed litt crap. Er til og med gøyere å sitte på omegle enn å se den serien der.

______________________________________________

 

Sitter å ser igjennom Veronica Mars nå. Gøy å se en yngre Theo Rossi fra Sons Of Anarchy og Leighton Meester fra Gossip Girl. Samt og se en del av Party Down-gjengen. Spesielt Vinnie Van Lowe/Ken Marino. Genial karakter, elsker måten han skal være en rival på i serien uten å virke noe farlig. :p

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Da var DW S3 ferdig. Siste episoden var helt sinnsykt fanastisk. Hele var lagt opp perfekt, og "Face of Bo" var kremen over i'en. Helt fantastiskfantastiskfantastisk! Elsker DW! :love:

Lenke til kommentar

Han like jeg ikke noe serlig, synd at han dør, men han var bare med i 9 episoder og ingen av dem var spesielt noe for meg, Lorne på andre siden har jeg et godt forhold til, En fin karakter på alle måter.

 

Det er også litt forskjell på å ta overdose og å dø av hjerte svikt i en alder av 33

Lenke til kommentar
Det er også litt forskjell på å ta overdose og å dø av hjerte svikt i en alder av 33

Det er forskjell ja, men det gjør det ikke mindre trist.

 

Jeg likte veldig godt karakteren Doyle, og synes at Glenn Quinn var en flink skuspiller.

Synest derfor det er veldig synd hvordan det endte for han. Husker jeg oppdaget det for en stund siden da jeg hadde et av mine mange Angel maraton og la merke til at den ene episodene var dedikert til han. Lorne ble egentlig aldri en av mine favoritt karakterer, men Andy Hallett var kjempe flink til å spille han. Synest det er utrolig trist at han døde på den måten i en så ung alder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...