Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det neste/nærmeste blir nok The Pacific som forhåpentligvis kommer snart … :p

Må nok vente 1 år til før den kommer. Tror det var snakk om mai/juni.

 

Edit: Har forøvrig akuratt sett series finale for Harpers Island. Uventet twist på slutten der.

 

Hvilke engelske skuespillere syns dere er best til å imitere amerikansk aksent? Det er mange som klarer det strålende, som Dominic West, Idris Elba og Hugh Laurie bare for å nevne noen.

 

 

Husker tilbake til ene episoden på The Wire når han skulle være undercover og han trengte et dekke. De foreslo britisk foretningsmann. Holdt på å le meg i hjel når han prata engelsk der. Fikk nesten sjokk da jeg så han i et intervju og prata britisk der også.

 

Andre på The Wire som også er britiske er Idris Elba som spiller Stringer Bell.

 

Endret av Hille
Lenke til kommentar

Har planer om å kjøpe the shield sesong 2, men den koster 250kr på platekompaniet så det syntes jeg var litt dyrt og på play så koster den 90 kr ca men da får jeg ikke med norsk tekst, vil helst ha med norsk tekst. noen som vet om en billig plass å få tak i den?

sesong 1 kjøpte jeg for 99kr på platekompaniet, syntes det var en god pris :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

http://www.dailymail.co.uk/femail/article-...iving-room.html

 

Noen som så den doku om den løven i London på tidlig 70-tallet ?

 

Folk fikk litt sjokk når de gikk tur med den rundt i Londons gater lol

 

Til slutt ble den så stor at det ble litt for farlig å håndtere den & de måtte gjennom litt av en papirmølle for å sende den til Kenya....."vi har nok rovdyr her fra før !"

Lenke til kommentar

Yes yes, har akuratt begynt på Season 3 av X-Files, og nå begynner det å gå litt fort i svningene her, vannsklig å følg med når man skal ha så mange forskjellige "goverments" ditt å datt som jobber om hverandre, å global silence om Aliens som landa i Rosswell, og hvem er korupt/ikke korupt! hjelpe meg.

 

Men!, digger det uansett. Veldig spennende serie :D

Lenke til kommentar
Yes yes, har akuratt begynt på Season 3 av X-Files, og nå begynner det å gå litt fort i svningene her, vannsklig å følg med når man skal ha så mange forskjellige "goverments" ditt å datt som jobber om hverandre, å global silence om Aliens som landa i Rosswell, og hvem er korupt/ikke korupt! hjelpe meg.

 

Men!, digger det uansett. Veldig spennende serie :D

 

oh, vil ha igjen gleden av å se X-files for første gang. Gled deg til du nærmer deg ss 6-7. Epic.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...