Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Entourage anbefales sterkt!

Jess, enig i den.

 

Begynte nettopp på Scrubs, har sett 8 episoder hittil. Må si jeg er litt skuffet etter at alle har hypet serien opp. Tar den seg opp etterhvert?

 

Etter min mening er de 2 første sesongene de beste, men det er helheten som gjør serien så bra som den er.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk sett piloten til The Philanthropist i dag, må si jeg likte det.

 

Bra liten cast med en del forskjellige skuespillere som hovedskuespillern James Purefoy(britisk skuespiller altså), Neve Campbell(Party Of Five/Scream), Jesse L. Martin(mest kjent fra Law And Order hvor han har vært med i 9år) og Michael Kenneth Williams(mest kjent som Omar Little på The Wire).

 

Plottet er brukbart. Serien i sin helhet er litt over ok, ikke bra men noe mer enn ok. Kan anbefales for å fylle tomrom i sommer.

Lenke til kommentar
Begynte å se på Band of Brothers i dag, første episode skuffet litt og føltes som en typisk Amerikansk krigs film. Men serien tok seg kraftig opp i andre episode, ikke bare pga actionen men hele "feelingen" ble så mye bedre, gleder meg til å se resten av episodene nå.

 

Btw finnes det en tråd om serien?

Akkurat det jeg også opplevde i starten. Fortsett. Fantastisk serie.

Lenke til kommentar
Er det noe poeng å se Generation Kill? Har sett et par episoder, men det var ikke like tøft som Band of Brothers. Får man like godt forhold til karakterene i GK som Band of Brothers? Hvor mye er Rolling Stones-journalisten med, synes det virker som en interessant karakter.

 

 

Synes den er ganske se-bar jeg, men nei man får ikke noe særlig forhold til karakterene.

Lenke til kommentar
Nå begynner jeg på S01E01 av The Office (USA). Håper nesten at jeg ikke liker det. Alt for mye å se, og alt for mye som stjeler tid og søvn. Men likevel starter jeg, det må jo bety at jeg vil ha det slik. :ermm:

haha :!: hehe..

 

Så sant, så sant... så sant at det er litt vondt!! Har også altfor mye å se!! :cry:

 

Men, hva skal man gjøre da.. man blir jo så hektet! :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...