Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags

Anbefalte innlegg

Skrevet
Sjalottløk skrev (3 timer siden):

Hvor blir det av de skikkelig gode seriene? Jeg tror at disse seriene ikke generer nok seere til at de blir prioritert. Netflix, HBO, Disney, etc har ingen økonomisk motivasjon til å satse på noe skikkelig bra.

Alt handler om antall abn og penger i disse dager. 

De har ikke råd.

Semi relevant:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
DukeRichelieu skrev (På 16.10.2025 den 21.34):

Tror jeg leste noen skrev at de følte stemningen fra gamle Dexter var tilbake, men usikker om jeg er enig så langt. Virker mer som en fortsettelse av Dexter New Blood for min del. 

Skjønner litt bedre denne kommentaren nå etter syv episoder. Synes dette er en solid sesong så langt. Da er det bare å vente på de siste tre episodene. :) 

Skrevet

Stranger Things er vel den siste "store" serien som er igjen, men også der er det så lenge siden forrige sesong at jeg jeg har mistet interessen litt. Kommer jo fortsatt til å se det, men føler virkelig ingen hype lenger. Ellers virker det som om alt annet for tida bare er miniserier som folk snakker om i ei uke og som kanskje får en ny sesong om 2-3 år.

• Liker 1
Skrevet
Kjøleskap skrev (8 minutter siden):

Stranger Things er vel den siste "store" serien som er igjen, men også der er det så lenge siden forrige sesong at jeg jeg har mistet interessen litt. Kommer jo fortsatt til å se det, men føler virkelig ingen hype lenger. Ellers virker det som om alt annet for tida bare er miniserier som folk snakker om i ei uke og som kanskje får en ny sesong om 2-3 år.

Føler på det samme. Det samme kan jo sies om alt fra star wars. Det blir for lenge mellom sesonger. Jeg var verdens største fan av mandalorion etter sesong 2. Nå som sesong 3 var direkte dårlig og de skal lage en film har jeg null interesse. Jeg tar gjerne mini serier som er gode og som forteller en ferdig historie.

Skrevet

Begynte å se på serien Heroes for førte gang, så den aldri da den gikk på tv.

Bare på sesong 1, så langt er den bra, så får jeg vente å se om serien virkelig blir så dårlig etter sesong 1 som jeg har hørt folk si, eller om det er et nytt tilfelle av hvor folk overdriver hvor dårlig noe er.

Skrevet

For øvrig rukket å se første episode av Mr. Robot. Er så lenge siden jeg sist så den at jeg starter fra begynnelsen, men var kjent stoff. Mulig jeg så hele første sesong. Usikker hvorfor jeg ikke fullførte. Elsker premisset for serien, så skjønner ikke helt hvorfor. 

Skrevet
Kjøleskap skrev (1 time siden):

Stranger Things er fortsatt ganske stort ja, men de har brukt alt for lang tid. Rundt ti år på 5 sesonger er drøyt. House of The Dragon er vel det neste jeg kommer på i fantasy-lista som jeg gleder meg til, men de lider også av å bruke ulidelig lang tid mellom sesonger. To år mellom sesong-premierer fungerer bare ikke, spesielt på serier med maks 10 episoder på en sesong.

Skrevet
DukeRichelieu skrev (3 timer siden):

For øvrig rukket å se første episode av Mr. Robot.

Jeg så første sesong av Mr Robot. Synes den var bra, men avslutningen var såpass far out at jeg aldri gadd begynne på sesong 2. 

Skrevet
ilpostino skrev (11 minutter siden):

Jeg så første sesong av Mr Robot. Synes den var bra, men avslutningen var såpass far out at jeg aldri gadd begynne på sesong 2. 

Tror jeg husker hva du sikter til. 

Har opplevd før at jeg faller av lasset på serier uten at det er noen spesiell grunn. Kanskje en annen favorittserie tilfeldigvis kom ut med ny sesong eller jeg hadde ferie.

Serien får ganske høy rating på iMDb. Særlig siste sesong skal være meget bra.

image.png.bca1f93dfc623d0f51123cd81b282114.png

image.png.fc7b581c3b319ddf46c5b6ab9c7ae69d.png

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...