Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg trodde jeg hadde to episode r av Andor igjen og hadde gledet meg til å bruke kvelden på det, men fant nå ut jeg var helt ferdig. 🤣

Jeg lot meg irritere i den første delen av sesong 2 var tiden som gikk med til bryllupet (hvis jeg ikke husker helt feil at det var), men det er definitivt en av de beste seriene jeg har sett. Den setter defintitivt Rogue One og den originale triologien i et annet lys.

Endret av ilpostino
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
On 9/15/2025 at 4:14 PM, Nimrad said:

Jeg ble sjokka over IMDb-scoren til Dexter Resurrection. Den er listet på 22. plass av tidenes beste serier. Ikke at det er en fasit, men den er betydelig bedre likt enn originalen(ikke til forveksling med dexter original sin). Er dere enige dere som har sett den? Jeg har spart opp hele sesongen før jeg begynte.

Syns de første 3-4 episoder var brukbare. Etterpå ble det mye forutsigbart og repeterbart. Totalt var det helt greit, ikke noe mer. Jeg tror spinoffen er planlagt å bli enten 2 eller 3 sesonger, så det er nok litt igjen ennå. Men denne serien bør vel snart avlives. 

Skrevet

Jeg er motsatt, de første 3 episodene var gørr kjedelig. 
Resten kunne ha vært bedre, men jeg skal ikke nevne noe for da blir det masse spoilere. 
Det viktigste er at jeg ser fram til neste sesong. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...