Gå til innhold

Snustråden v4! Les reglene!


Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, nå har jeg funnet ut hvorfor jeg alltid ble svimmel enda jeg hadde snust 6-7 ganger fra før av. Fordi det var så stort mellomrom mellom gangene jeg snuste. Nå har jeg en boks Röda på verandaen til kjøling. Kan ikke ha den i kjøleskapet for da finner mamma den, og da er jeg død fisk. Fikk höra (:p) at Röda var en fin nybegynner-snus hvis du skulle begynne fast. Og at den ikke var så sterk. Selvom jeg har en nesten full boks til gode med portion så snuser jeg maks 2 priser om dagen.

Endret av Fancypants
Lenke til kommentar
Fancypants! Du blir dårlig og svimmel flere ganger men fortsetter? Har du gått inn for å bli avhengi?

Personlig er det litt nedtur med snus for min del. Kjenner ikke skruf sterk noe særlig lenger. Føler da at litt av poenget blir borte da.

Pause?

 

Fordi jeg ikke snuste fast. Som gjorde at det kunne bli 3-4 ukers mellomrom mellom gangene jeg snuste. Jeg bare snuser når jeg _virkelig_ er sugen på det. Nå som jeg har en boks tar jeg gjerne en pris per dag. Som gjør at jeg blir vant til det, og derfor ikke svimmel.

Lenke til kommentar

virker som du snuser for å være kul. sånn var det med meg i 8 klasse.

 

Nå går jeg første og har startet og snuse. og det er for MIN egen del. vet ikke om jeg er avhengig. kan klare meg dager utensnus etc. vanligvis går det 1 boks om dagen. pgs folk bommer etc.

 

 

Ikke økonomisk men men.

 

Jeg får jo tilbake:)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...