Gå til innhold

Snustråden v4! Les reglene!


Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trolig fordi du ikke fukter leppene med tunga slik du gjør når du ikke snuser. Kjøp deg lypsyl.

 

Fordi jeg ikke snuste fast. Som gjorde at det kunne bli 3-4 ukers mellomrom mellom gangene jeg snuste. Jeg bare snuser når jeg _virkelig_ er sugen på det. Nå som jeg har en boks tar jeg gjerne en pris per dag. Som gjør at jeg blir vant til det, og derfor ikke svimmel.

 

Å lese slike innlegg er mer trist enn annet. EvenEleven og Håks er dead on

Lenke til kommentar
virker som du snuser for å være kul. sånn var det med meg i 8 klasse.

Klart det, han er jo bare 12 år. :wee:

 

Jeg er 14, you fail.

 

virker som du snuser for å være kul. sånn var det med meg i 8 klasse.

 

Nå går jeg første og har startet og snuse. og det er for MIN egen del. vet ikke om jeg er avhengig. kan klare meg dager utensnus etc. vanligvis går det 1 boks om dagen. pgs folk bommer etc.

 

 

Ikke økonomisk men men.

 

Jeg får jo tilbake:)

 

Nei, jeg snuser ikke for å være kul. Til tross for svimmelheten blir jeg avslappet og rolig, som er en herlig følelse. Er ikke mye bedre enn å ta en kald snusboks ut fra verandaen og bare putte en iskald pris under leppen. Btw, den snusen jeg snuste den gangen før bussen var varm og fuktig, så den smakte dritt.

 

Om du ikke liker svimmelheten? Hva er det da som gjør deg skikkelig sugen?

 

Erm, Nikotinet?

 

 

 

Bare jeg som slikker meg godt under leppen etter å ha tatt ut prisen? Bruker å gjøre det med løs også, selvom jeg ikke snuser det veldig ofte, knapt i det hele tatt. Men når jeg først snuser det så slikker jeg meg alltid under leppen bare for å få den siste dash med nikotin på tungen, for og så svelge det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...