Gå til innhold

Snustråden v4! Les reglene!


Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Når du er 18 er det jo ingen som har noe de skulle sagt.. Jeg er 15, og snusen min ligger også i kjøleskapet:)

Verden blir ikke helt annerledes med en gang du fyller atten.

 

Så sant som det er sagt. Du kommer etter all sannsynlighet til å få høre noe om at så lenge du bor hjemme skal du følge reglene som gjelder her i huset.

 

har hørt den før ja...=)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det rart jeg blir dårlig, RL smaker jo faen piss. Men som sagt; fin som nybegynnersnus. Igår mistet jeg boksen min. Var hos en veninne, så kom 2 kompiser av meg, selfølgelig fant de snusboksen min. Først mistet han ene alle posene på golvet, hurra snus med parkettsmak. Så presterer han andre i å fyre boksen min til helvete ut i hagen. o.O Så da var jeg en boks fattigere.

Lenke til kommentar

Var en gang da jeg innrømmet til broren min at jeg hadde prøvd snus. Da gikk jeg i 8. Han brydde seg ikke, men tok det faen meg opp med middagsbordet. "Mamma, Trond snuser." *Stillhet*. Han mente det som en spøk, men da følte jeg med en gang et forklarlingspress, så jeg forklarte at jeg bare hadde prøvd det en gang, skal andri prøve det igjen for "det søg" osv.

 

Ikke noe alvorlige greier, for å si det sånn. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...