Gå til innhold

Snustråden v4! Les reglene!


Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjønner meg ikke på alle her jeg ass. Skruf er best den renner ikke<3<3<3 OmgOMG!!11!1!11 -_-..

Det er meget lite konstruktivt i denne tråden generelt. Bare dere som lurer på hva som er sterkest for at dere skal få mest effekt! Den effekten avtar ganske fort så hvis du tror hver gang du snuser blir du sendt til himmels, da har du driti på draget.

 

Ville bare ha det ut siden det er så sykt fjortiss snakk her inne. Skal dere diskutere snus, så hvertfall vær saklige.

Ikke dra den skruf sterk er best siden den er sååå sterk<3!!111212!..

Ja ser at det er en del saklige innlegg her også, men dere skjønner hva jeg mener..

Skjønner du ikke hva jeg mener er du a) Kverulat B) Dum..

Lenke til kommentar
ja jeg mente fryse den ned, at det var for kaldt, or does that make no sense?

 

Er ikke noe nøye:) frys den ned slik at den holder seg;) har vell 2 struter liggende i frysern som har ligget der i snar 2 mnder. har du snusen i frysern er den go som ny når du tar den ut derifra. ikke noe nøye om den er utgått på dato :)

Lenke til kommentar
Skjønner meg ikke på alle her jeg ass. Skruf er best den renner ikke<3<3<3 OmgOMG!!11!1!11 -_-..

Det er meget lite konstruktivt i denne tråden generelt. Bare dere som lurer på hva som er sterkest for at dere skal få mest effekt! Den effekten avtar ganske fort så hvis du tror hver gang du snuser blir du sendt til himmels, da har du driti på draget.

 

Ville bare ha det ut siden det er så sykt fjortiss snakk her inne. Skal dere diskutere snus, så hvertfall vær saklige.

Ikke dra den skruf sterk er best siden den er sååå sterk<3!!111212!..

Ja ser at det er en del saklige innlegg her også, men dere skjønner hva jeg mener..

Skjønner du ikke hva jeg mener er du a) Kverulat B) Dum..

Hvorfor skrive innlegg her hvis du syns denne tråden er så dritt? Folk har da lov til å legge inn sin mening, uansett hvor usaklig eller fjortiss det er.

Lenke til kommentar
Skjønner meg ikke på alle her jeg ass. Skruf er best den renner ikke<3<3<3 OmgOMG!!11!1!11 -_-..

Det er meget lite konstruktivt i denne tråden generelt. Bare dere som lurer på hva som er sterkest for at dere skal få mest effekt! Den effekten avtar ganske fort så hvis du tror hver gang du snuser blir du sendt til himmels, da har du driti på draget.

 

Ville bare ha det ut siden det er så sykt fjortiss snakk her inne. Skal dere diskutere snus, så hvertfall vær saklige.

Ikke dra den skruf sterk er best siden den er sååå sterk<3!!111212!..

Ja ser at det er en del saklige innlegg her også, men dere skjønner hva jeg mener..

Skjønner du ikke hva jeg mener er du a) Kverulat B) Dum..

Er det vits å lage så mye oppstyr over en post hvor en bruker sier at Skruf er best fordi den er sterkest osv? At du virkelig gidder å bry deg så mye over en sånn post. Tenk heller på hva du selv kan skrive som ikke blir en "fjortis" post som du selv kaller det.
Lenke til kommentar
ja jeg mente fryse den ned, at det var for kaldt, or does that make no sense?

 

Er ikke noe nøye:) frys den ned slik at den holder seg;) har vell 2 struter liggende i frysern som har ligget der i snar 2 mnder. har du snusen i frysern er den go som ny når du tar den ut derifra. ikke noe nøye om den er utgått på dato :)

Snusen blir tørrere om man fryser den ned, blir tørrfryst. Legg den heller i kjøleskapet, har man snus så lenge at datoen går ut er det like greit å slutte. ;)

Lenke til kommentar
Men er snus egentlig skadelig for noe serlig annet enn munnen og svelget ditt (munnkreft)?

 

Eller er det generelt farlig for hele kroppen?

 

Det står jo trodd alt "Dette Tobakksproduktet KAN være farlig..."

 

Forsknig viste at du ikke kan få munnkreft, men at det er litt skadelig for svelget. Hjernen har heller ikke godt av alle giftstoffene som blir transportert opp i hjernen gjennom blodet.

 

Jeg personlig tenker ikke så mye på dette, og mener jeg burde leve livet fult ut mens jeg har det...

Lenke til kommentar
ja jeg mente fryse den ned, at det var for kaldt, or does that make no sense?

 

Er ikke noe nøye:) frys den ned slik at den holder seg;) har vell 2 struter liggende i frysern som har ligget der i snar 2 mnder. har du snusen i frysern er den go som ny når du tar den ut derifra. ikke noe nøye om den er utgått på dato :)

Snusen blir tørrere om man fryser den ned, blir tørrfryst. Legg den heller i kjøleskapet, har man snus så lenge at datoen går ut er det like greit å slutte. ;)

 

Det går an å ha snusen lenge uten å snuse lite. Om jeg har en/noen struller så fryser jeg den/de ned

 

Kan ikke har flere titalls bokser i kjøleskapet til mamma heller:P

Endret av les_paul92
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...