Gå til innhold

Snustråden v4! Les reglene!


Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Heisann! Er nybegynner-snuser og trenger noen råd. Har hittil stortsett bare snust Skruff på grunn av at den er sterk og liker det, men dessverre synes ikke jeg smaken er noe serlig. Derfor lurer jeg på hvilket snuser er det med en litt bedre tobakkssmak men fortsatt er like sterk? Er IKKE interisert i smakstillsatt snus. Er veldig glad i fyldig tobakssmak. Så på snus-guiden på førstesiden og Lucky Strike virket veldig fristende. Noen andre som kanskje kan passe? Montecristo kanskje?

 

Så lurer jeg også på hvor lenge snus klarer seg uttenfor kjøleskap? Snuser ikke mye, går en boks på en uke ca (prøver også å ikke snuse mer, uansett), så vil da en tårn med snus (hvis jeg kjøper fra Sverige) gå ut på dato / bli dårlig før jeg får snust bort hele? hørt at man kan legge det i fryseren. Går det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det noen her som har handlet snus fra buysnus.com?

Jeg vurderer og kjøpe derfra, men en kamerat sier det blir like dyrt som i norge på grunn av tollen. Stemmer dette?

Tror Nyhus tok opp samme spørsmålet tidligere i tråden og jeg tror vi kom fram til at du må betale toll.

Om sendingen blir stoppet må du betale toll. Begge mine ble stoppet, jeg lot de være hos tollerne. Ellers hadde jeg ikke tjent på å kjøpe den fra sverige i det heletatt.

Lenke til kommentar

Jeg savner faktisk den gode gamle Hawken. Var så god lukt, og en smak av håndball klistret :thumbup:

 

post-118508-1193927375_thumb.gif

 

Denne saken selger de enda i Oslo, sentralbanestasjonen på sjøsiden.

Der ligger det en tobakk-sjappe, og er du rask på pletten da helst før kl 14.00 på Onsdager...så kan det hende de fortsatt har et par bokser på lager.

 

Sist tur til Sverige kom jeg over en prøvepakke med XOS(excuse) snusen, en ny type godteri vil jeg heller kalle det.

Den er med lakrissmak, og uten tobakk og nikotin :roll:

Men for de som røyker mye når de feks sitter forran pesen, så hjelper det bare å ha noe under leppa.

 

Leste i et annet forum her om dagen at Hawken ikke var snus, men tygge skrå.

Jeg tygde ofte på noen småbiter som løsnet fra kula/tønna, men visst fjan er det snus!

Eller? hehe

Lenke til kommentar

Jeg får mere kick av Skruf stark en nick and johhny, men jeg vet ikke hvorfor. Det er vel mere nikotin i nick and johnny. Men jeg tror faktisk at skruf stark er sterkere. For den var jo ikke lov å selge i norge fordi den var for sterk (tror jeg), så hvorfor har nick and johnny vært i norge såpass lenge da liksom? Det er noe å fundere over :D

Lenke til kommentar

Til uberkvaal:

 

Skruf er min personlige favoritt, men smaken er jo som baken. Personlig er leg ganske lite begeistret for General, men det kan hende du liker den?

 

De fleste snus-sorter er smakssatt på en eller annen måte. Ikke så mye at du merker at den smaker mint, men nok til at folk liker den. Tror Skruf har litt furunål i seg, men jeg vet ikke sikkert.

 

Prøv Grovsnus. Finnes i løs, men enkelte taxfree-butikker har portion. Den er god.

Lucky er god (min mening) men renner mye. Liker du ikke at den renner, kan SouthState være et godt alternativ. Smaker som en litt mildere Lucky, men er knusk tørr.

Lenke til kommentar
Til uberkvaal:

 

Skruf er min personlige favoritt, men smaken er jo som baken. Personlig er leg ganske lite begeistret for General, men det kan hende du liker den?

 

De fleste snus-sorter er smakssatt på en eller annen måte. Ikke så mye at du merker at den smaker mint, men nok til at folk liker den. Tror Skruf har litt furunål i seg, men jeg vet ikke sikkert.

 

Prøv Grovsnus. Finnes i løs, men enkelte taxfree-butikker har portion. Den er god.

Lucky er god (min mening) men renner mye. Liker du ikke at den renner, kan SouthState være et godt alternativ. Smaker som en litt mildere Lucky, men er knusk tørr.

 

Ettan består kun av tobakk, vann og salt.

Lenke til kommentar
Jeg får mere kick av Skruf stark en nick and johhny, men jeg vet ikke hvorfor. Det er vel mere nikotin i nick and johnny. Men jeg tror faktisk at skruf stark er sterkere. For den var jo ikke lov å selge i norge fordi den var for sterk (tror jeg), så hvorfor har nick and johnny vært i norge såpass lenge da liksom? Det er noe å fundere over :D

 

Var det ikke du som hadde slutta? :p

Lenke til kommentar
Jeg får mere kick av Skruf stark en nick and johhny, men jeg vet ikke hvorfor. Det er vel mere nikotin i nick and johnny. Men jeg tror faktisk at skruf stark er sterkere. For den var jo ikke lov å selge i norge fordi den var for sterk (tror jeg), så hvorfor har nick and johnny vært i norge såpass lenge da liksom? Det er noe å fundere over :D

 

Var det ikke du som hadde slutta? :p

Jo! og jeg prøver enda :) klarte meg 16 dager, også MÅTTE kenneth på skolen ta med seg Olde Viking/hawk wintergreen og jeg MÅTTE jo smake.. sånn begynte jeg smått igjen :) også fikk jeg en helt ny pakke med General porsjon. Tror den var stålet eller noe =D

Lenke til kommentar
Hehe, har sagt det så mange ganger selv :p

Er bare jeg og en til i "gjengen" på skolen som snuser, ikke så veldig populært blant dem, får høre at jeg er et "svakt menneske" nesten hver dag, irriterende :roll:

Men utenom skolen så snuser jo nesten alle jeg kjenner :p

Har det nesten sånn jeg og. Alle sier jeg snuser for å tru jeg er kul, det er tullball! Jeg snuser for det er digg og beste jeg veit. En del kamerater på skolen som har begynt å snuse etter jeg gjorde det nå og så :D

og alle kameratene min utenom snuser og så :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...