Gå til innhold

Amerikansk fotball - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selvfølgelig, har handlet inn pizza og øl osv. Eneste jeg mangler er en måte å se det på.

Kjøpte en måned Viaplay i fjor, noe som er litt kjipt når det eneste jeg skal se er SB. Så.. noen som vet om det er mulig å bare kjøpe tilgang til SB på Viaplay? Er åpen for andre alternativer også. Eneste kravet er at jeg må kunne se det via Xbox One, men det er vel Viaplay som er det greieste alternativet for oss i Norge.

 

Annet spørsmål. Er det en egen Youtube-kanal for alle reklamene under SB eller en annen grei måte å få litt oversikt over dem?

Lenke til kommentar

Super Bowl Sunday! Jeg er så vanvittig nervøs, jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre med meg selv mens jeg venter. De siste åtte årene siden jeg først flyttet til Atlanta har dette vært den ene matchen jeg har drømt om. Det laget jeg har fulgt siden jeg fikk min første eksponering til NFL med "NFL Fever" på den originale Xboxen i 2003, mot byen jeg nå kaller "hjem". Tom Brady aka. "GOAT" mot Matt "MVP" Ryan. Det blir ikke større enn dette for meg.

Jeg elsker New England Patriots. Jeg har sett Tom Brady tape og vinne Super Bowls i flere ganger, men jeg har også sett idrett i Atlanta feile, år etter år. Braves i wildcard-runden i post season baseball, Hawks med magaplask i NBA playoffs med #1 seed, og jeg har sett Falcons ryke i siste hinder før Super Bowl mot 49ers i 2012. Atlanta trenger, og Atlanta fortjener en tittel igjen, og etter den sesongen Falcons har hatt i år, så er det ingenting som hadde gjort meg mer happy enn om Matt Ryan, DQ, Onkel Arthur og co løfter Vince Lombardi-trofeet om ca. 5-6 timer.

Jeg tror dette blir en kamp hvor fokuset vil være på de to QBene. Giants har vist at hvis man kan sette press på Tom Brady, så kan man slå han i en Super Bowl. Det må Atlanta også gjøre i dag. Om de lar Brady strø baller left, right and center, så er de sjanseløse. Ditto det samme gjelder egentlig for Matt Ryan også. Falcons har over 33 poeng i gjennomsnitt denne sesongen, enda mer i de to playoffkampene mot Seattle og Green Bay. 13 spillere har minst 1 TD catch fra Matt Ryan denne sesongen, noe som er en ny NFL-rekord. Det er ikke nok for Patriots å double-teame Julio Jones, for da har du andre spillere som Gabriel, Sanu, Hardy, Robinson, Hooper, Toilolo, og ikke minst Freeman og Coleman i tillegg som alternativer. Vi har det klart beste angrepet i ligaen, og Patriots må klare å stoppe Ryan og holde Atlanta under 30 poeng om de skal ha en sjanse til å vinne i kveld.

Men dette blir bra uansett tror jeg. Hjertet mitt sier at Atlanta tar dette 31-24.

RISE UP!!!

Lenke til kommentar

Selvfølgelig, har handlet inn pizza og øl osv. Eneste jeg mangler er en måte å se det på.

Kjøpte en måned Viaplay i fjor, noe som er litt kjipt når det eneste jeg skal se er SB. Så.. noen som vet om det er mulig å bare kjøpe tilgang til SB på Viaplay? Er åpen for andre alternativer også. Eneste kravet er at jeg må kunne se det via Xbox One, men det er vel Viaplay som er det greieste alternativet for oss i Norge.

 

Annet spørsmål. Er det en egen Youtube-kanal for alle reklamene under SB eller en annen grei måte å få litt oversikt over dem?

Hva med å registrere deg for gratisperiode på Viaplay? :)

 

 

 

Klar for Superbowl i natt?

Jepp, har snacks, cola og mat klar til kickoff 00:30

Digg! Har nada. Spist nettopp masse kaker haha.

Lenke til kommentar

 

Hva med å registrere deg for gratisperiode på Viaplay? :)

Var det jeg prøvde på i fjor, men fikk ikke med sport på den gratismåneden. Men har ordnet meg en måned nå, så nå er det bare å kose seg :D
Aah teit. Bra du fikk ordna (Y)

 

MartinF, heier du på Atlanta?

 

Rookiespm: er det valgfritt om de sparker eller kaster ballen?

Endret av Lami
Lenke til kommentar

MartinF, heier du på Atlanta?

 

Rookiespm: er det valgfritt om de sparker eller kaster ballen?

Vel, holder med begge. Men jeg bor i Atlanta, så håper vi vinner, ja.

 

Det er valgfritt, men man sparker ikke med mindre det er 4th down, eller du har dårlig tid rett før half time. I tillegg til punt, kickoff og PAT (point after touchdown).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...