Gå til innhold

Amerikansk fotball - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enn at du drafter Jared Goff, og etter en halv sesong med Case Keenum og det han har "prestert", så er han fortsatt ikke starter? Fire picks i dag for Keenum. Enten så er Goff pissdårlig (neppe), eller så har Keenum noe på Jeff Fisher...

Fire picks er litt misvisende. 3 av de var ikke hans feil. Er ikke fan av Keenum, men støtter Fischer i å la Goff få tid. Den o-linen til Rams er helt latterlig dårlig. 

Lenke til kommentar

 

Enn at du drafter Jared Goff, og etter en halv sesong med Case Keenum og det han har "prestert", så er han fortsatt ikke starter? Fire picks i dag for Keenum. Enten så er Goff pissdårlig (neppe), eller så har Keenum noe på Jeff Fisher...

Fire picks er litt misvisende. 3 av de var ikke hans feil. Er ikke fan av Keenum, men støtter Fischer i å la Goff få tid. Den o-linen til Rams er helt latterlig dårlig. 

 

 

Mener du virkelig at presset på Goff blir mindre av å sitte på benken og se laget spille som de gjør nå? Case Keenum er en vanvittig begrenset QB. La kidden spille. Er han god nok, så vil han levere varene. Er enig i at o-linen til Rams er latterlig dårlig, men når du ikke har en klar starter, gå for den unge som du tradet opp for å drafte som nummer 1.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Kvelden er komplett. Ikke siden 1985 har lag ranket som nummer #2, #3, og #4 alle tapt samme helg. Hva i faen skal dem gjøre med playoffen nå. Dette blir et herlig rot!

 

EDIT: Michigan tapte mot Iowa, som igjen tapte mot et FCS-lag (Ja, jeg vet North Dakota State burde spille FBS, but still). Washington tapte mot USC. Ohio State er ihvertfall inne topp fire nå. Tipper det blir noe ala dette: #1 Bama, #2 Ohio State, #3 Louisville, #4 Michigan, #5 Clemson?

Endret av MartinF
Lenke til kommentar

Penn State må nærme seg i alle fall med Pitt seieren som var i natt. De må tape for at Ohio State skal spille i Big 10 Championship, og vil Ohio State bli det første laget til å nå playoffs uten å vinne sin egen conference? Syke saker. Big 10 er jævla spennende, Wisconsin er laget som er mest sikker muligheten til å nå playoffs da de spiller i B1G Championship gamet. Med Ohio State, Penn State og Michigan i B1G East blir det spennende å se hvem som vinner divisjonen. Wisconsin har fri bane inn til playoffs om de vinner de resterende kampene sine. Blir jo faktisk syke saker om Wisconsin og Penn State møter hverandre i Conference gamet. Så jeg tror Ohio State slår Michigan, og Wisconsin slår Penn State i B1G Championship. Da vil nok Ohio State få plassen i playoffs sammen med Wisconsin. Spent på hva play off komiteen tenker er viktigst. Hva skjer om Penn State vinner ut? Vil Ohio State nå playoffs? Spennende å tenke på med tanke på Conference Championsdhip gamet. Conference title har alltid vært viktig å ha for å nå playoffs. Big West er et klusterfuck enda, hva faen skjer om Minnesota spiller mot Penn State i Conference Championsdhip gamet Conference Championsdhip gamet? 

 

Mange syke scenarioer. Vinner Clemson og Washington  blir det vanskelig for B1G å få med to lag i playoffs, og det kan trolig bare bli Michigan om de vinner ut. Washington når ikke playoffs om Wisconsin/Penn State scenarioet + Ohio State vinner ut IMO. Til og med Louisville med ett tap vil være med i diskusjonen, men når ikke playoffs om Clemson vinner ut IMO og ACC suger så de har ikke sjangs med mindre Clemson fucker opp. 

 

Mine spådommer er at det blir Alabama (seff), Clemson, Wisconsin som slår Penn State og Ohio State (med forbehold om at de slår Michigan). Det kan godt være mulig at de utelukker Ohio State på grunn av at de ikke vil være Conference vinnere i dette scenarioet. Da vil Oklahoma eller de som vinner PAC12 nå playoffs IMO. 

 

Men tror dette blir ukens Committee Rankings:

 

1. Alabama

2. OSU

3. Michigan

4. Clemson

5. Louisville

6. Wisconsin

7. Washington

8. Penn State

 

 

Committen har tidligere visst at de ikke liker SOS til Washington og blir ikke overrasket om Penn State hopper Washington. B1G bias gjør at Lousville ikke er i topp 4 (ville hatt de der selv). Spent på hvordan BIG12 lagene blir ranket. Oklahoma, West Virginia og Ok State følger nok like bak topp 8, Colorado kan også være alt fra 9-13. 

Lenke til kommentar

Hva er argumentet for å plassere Clemson foran Louisville nå egentlig? Louisville tapte mot Clemson. Clemson taper for Pitt. Clemson burde tapt for NC State også. De var også pissheldig med dommeren mot Florida State. For meg er Louisville foran Clemson nå. Clemson har prestert under pari denne sesongen imo.

Lenke til kommentar

Argumentet baseres på at Clemson slo Lousville. Skal H2H ikke bety noe som helst? Så har Clemson slått Louisville, Florida State, Troy(ja du hørte riktig) og Auburn som alle er ranket på AP pollen. Louisville har slått Florida State som den eneste gode seieren. Auburn, Florida State og Louisville seierene er bedre enn kun å slå Florida State og i tillegg tape til Clemson.

 

Legg merke til at jeg skrev hvordan jeg tror det kommer til å bli, ikke nødvendigvis hvordan jeg mener lagene burde blitt ranket. Jeg synes også at Louisville kunne ha blitt ranket over Clemson, men forstår hvorfor de ikke blir det. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...