Gå til innhold

Amerikansk fotball - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skolen min er ranket for første gang i programmets historie. Vi spiller FCS-ball, men dog. Artig at vi klarer det allerede i andre sesong. Tøff match mot Charleston Southern til helgen. Vinner vi den, så er vi delt Conference Champs med Liberty i Big South!

 

https://twitter.com/kennesawstfb/status/798281969859723265

Morsomt for college laget ditt!

 

Mitt alma mater ranker # 21 på FBS iår også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Georgia - Georgia Tech nå for de som er keen på en match!

 

--

 

Ellers i SEC, så har LSU ansatt interim HC Ed Orgeron på fulltid. Var snakk om både Jimbo Fisher og Tom Herman, men så ender dem opp med understudyen til Les Miles likevel. De jeg bor med er LSU alums, og de er lite fornøyd akkurat nå.

Lenke til kommentar

Penn State! For en syk match. 28-7 Wisconsin i second quarter, 28-14 til pause. Penn State kommer tilbake og vinner kampen 38-31. McSorley med en vill match, setter rekord for både yards og TDs i en B1G Championship Game! Penn State er på vei tilbake etter Sandusky/Peterno-skandalen som har satt dem tilbake mange år.

 

Ender 11-2, og B1G champs, men vil likevel ikke få en av de fire playoff-plassene. Den tar Ohio State. Nesten litt utrolig.

 

EDIT: Clemson fant en vei for å slå VT i dag og er ACC champs igjen, Washington knuste Colorado. Så hva gjør man med topp fire nå? Er rimelig obvious at komiteen vil ha Alabama vs. Ohio State/Clemson. Kommer til å bli #1 Alabama, #2 Clemson, #3 Ohio State og #4 Washington, men både Michigan og spesielt Penn State fortjener å være der inne.

Endret av MartinF
Lenke til kommentar

Cartersville High, erkerivalen til skolen jeg gikk på her borte i Georgia vant nettopp 4A playoff-finalen mot Thomson 58-7 (!!), og er nå mestere to år på rad Georgia High School football. Vanvittig defense, og har et offense ledet av junior Trevor Lawrence, 2018-versjonen av Jacob Eason. Nummer 1 overall og nummer 1 QB i 2018-klassen nationwide. Helt drøy QB, som fortsatt har et år igjen. Det har også 70% av de andre spillerne på laget også. Her er det mulig å komme tilbake igjen og vinne tre på rad neste sesong. HC King har nå 42-2 på sine tre første sesonger. De to siste sesongene 15-0.

Bare å bøye seg i støvet!
 

66tooOV.png

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...