Gå til innhold

Hva er tidenes beste PC-spill?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Comma Chameleon skrev (På 7.8.2023 den 2.56):

Denne var heftig å se ja 😂

image.jpeg.f2fbc0138cbf0a6624ee8f03a7250e6d.jpeg

For min del er det beste spillet noensinne:

Red Dead Redemption 2

Det er et mesterverk. Helt vanvittig kvalitet i alle ledd. Innlevelse jeg aldri har sett maken til før eller etter. 

Ja, det var en artig funksjon. Jeg er imponert over at diskusjon.no har klart å bevare forumet fra så langt tilbake. Veldig artig å lese de første innleggene man skrev mens man gikk på videregående. 

Ellers er jeg enig i at RDR2 er svinbra, men har kun spilt det på playstation. Helt ufattelig detaljert, og spent på om de klarer å følge opp nivået med GTA6. 🤔

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

I min liste vektlegger jeg igså hvor godt spillet holder seg i 2023.

Beste mmo: Vanilla WoW. Holder seg utrolig bra og spilles av millioner fortsatt. Er det noen andre 19 år gamle spill som har flere spillere?

Beste strategi: Hearts of Iron 4. Brukt flere timer i dette spillet enn noe annet.

Beste skytespill: Battlefield 1942. Her er det aller mest nyvinningene jeg vektlegger. 64 spillere og kombinasjon kjøretøy/infanteri var helt nytt i 2002. Spillet er overraskende gøy i dag. Deilig at det er forholdsvis ukomplisert.

 

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Uten forbehold: "The Witcher 3"! DET beste spillet jeg kjenner til på grunn av historien, stemningen, lore, musikk, grafikk, karakterer, og jeg vet ikke hva... 😍

Med forbehold: "Doom 3" m.t.p. at jeg FORTSATT synes det er et bra spill!

Andre spill som også er bra er "Dead Space", "Dead Space 2", "Bioshock", "Bioshock 2", "Oblivion", "Skyrim", "Nehrim", "Enderal - Forgotten Stories", "Dishonored", "Dishonored 2", "Dragon Age", "Empire Earth", "Empire Earth 2", "Serious Sam" for å ta de jeg kommer på i farten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...