Gå til innhold

Hva er tidenes beste PC-spill?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei har du?

 

d er typiskt warezfolk å komme med sånne utsagn

uff. je liker ikke slikt. eller mener du: har du brent deg? jo d er d du mente ikke sant? Jo. akkurat det jeg tenkte meg. Tenker bare på brenning spesielt brenning av spill! D e noe spesielt med de som heter lars. de er noe for seg selv assa. Vet du, i følge de tallene je opperer med er d larser som er du hyppigste brennerene. Ok omtrent 90% av alle larser eg medlemer i enten a gjengen eller en eller annen mafiagjeng som driver med illegal kopiering og distribuering av spill. Så d så

Lenke til kommentar

Jeg synes det er nokså spektakulære konklusjoner du kommer med. Du bør kanskje vurdere en jobb i Dokument2. Eller som faktasjekker for Anne Grosvold.

 

Og for ikke å skyve tråden fullstendig ned i grøften: Jeg synes Half-Life er ganske nært topp-plasseringen over de beste spillene. Med Boulderdash og WarcraftII halsende rett etter.

Lenke til kommentar

Herre!

 

For de som vokste opp på 80-tallet, og da hadde muligheten til å gå/snakke samtidlig. Ikke mange av dere tydeligvis, for så lite respons over et av tidenes mest spilte spill har jeg aldri sett...

 

Strip Poker på Amiga...

 

Jajjajja... Bare innrøm det, DU har spilt det. I skjul for alle foreldre, og med fingeren på skjermknappen. Alle slet hard selvfølgelig med "18-års grense spørsmålene" du måtte svare på for å i det hele tatt starte spillet. De ble selvsagt presentert på engelsk, noe ikke alle taklet fult ut.

 

En klassikker i alles øyne vil jeg tro.

Lenke til kommentar
<!-- BBCode Quote Start --><TABLE BORDER=0 ALIGN=CENTER WIDTH=85%><TR><TD><font class=postbody>Quote:</font><HR width=100% color=#333333 SIZE=1></TD></TR><TR><TD><FONT class=quote><BLOCKQUOTE>

Den 2002-12-02 20:42, skrev jackson:

etter min mening er metal gear spillene de beste

de har ett veldig spesielt gameplay man blir liksom dradd inn i historien</BLOCKQUOTE></FONT></TD></TR><TR><TD><HR width=100% color=#333333 SIZE=1></TD></TR></TABLE><!-- BBCode Quote End -->

Men det har ikke kommet på PC enda, og kan da følgelig ikke være det beste PC-spillet. :wink:

 

Det finnes en PC-Versjon av Metal Gear Solid :)...

Har prøvd den selv...

 

 

og forresten...Blood er jo et av de beste spilla!

Det ruler jo tronen sammen med Half-Life

Lenke til kommentar
D e noe spesielt med de som heter lars. de er noe for seg selv assa. Vet du, i følge de tallene je opperer med er d larser som er du hyppigste brennerene. Ok omtrent 90% av alle larser eg medlemer i enten a gjengen eller en eller annen mafiagjeng som driver med illegal kopiering og distribuering av spill. Så d så

 

1. Lær deg å skrive

2. Jeg er da for faen ikke noen mafia tryne. Jeg jobber for ingen.

Lenke til kommentar

Med hennhold til det møkkamann sa noe tidligere, vil jeg bare svare :

Larser er tøffe de, som driver med mafia og cd brenning !

 

Eller hva ? ellers ville jeg bare skrive at du kan s*ge meg.. og de andre..

Men det er jo opp til deg.. men altså... *det er typisk warezfolk å skrive slik og slik* Helt mongolid eller ?

Jeg måtte bare spørre...

Lenke til kommentar

Alle har glemt Lemmings, og det er bare en som har nevnt Street Rod?

Disse to og Colonization er kanskje de feteste spillene ever.

Og Transport Tycoon.

 

Og seff Deus Ex..det virker som om alle som har spilt det har det som nummer 1 nesten? Dette burde få de som ikke har spilt det til å åpne øynene syns jeg... Tenk deg alle de muligehetene du har i det spillet. Det er absolutt INGEN spill som kan måle seg med akkurat det... Tenk deg 3 vidt forskjellige måter å runne spillet på? Alt ettersom hva du syns er best for verden.. Selv foretrekker jeg og morphe sammen den computeren..selv om den har kjipest film.... Men jeg tror det er best for verden...

Visste dere at spillets historie også har røtter i virkeligheten? Tenk deg... Illuminati er en organisasjon som har eksistert siden middelalderen..og alle amerikanske presidenter de siste 100 årene har blitt linket dit? UNATCO er jo så og si identisk med hva det USA driver med for tida... pass opp sier nå jeg bare!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...