Gå til innhold

Hva er tidenes beste PC-spill?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-12-02 20:54, skrev evil_snowman:

Quote:


Den 2002-11-29 11:47, skrev Jay|-|eM:

Quote:


Den 2002-11-28 14:01, skrev Lumsken:

Vel, det aller beste spillet som er laget er Alpha Centauri med Alien Crossfire. Fortsatt ikke noe som kan måle seg med det.


Så kommer Fallout 2 og ikke minst Planscape Torment.


Half-Life var bare en evolusjon og ikke noen revolusjon...


 

'scuse me, pal...

var du FØDT når HL kom ut, eller?! satt bare og måpte, jeg... var jo helt ekstremt mye finere og gripende enn noe annet tidligere... hva var det som var bra FPS før det, da? duke 3d?

 

husker det tok meg halvannen uke å venne meg til å spille med ene hånda på tastaturet og andre på musa...
:grin:

 

 

quake2 var før half life.

 

HALF-LIFE benytter Quake 2 motoren, dette burde være barnelærdom... følg med i timen gutter !! :smile:

Lenke til kommentar

Fallout 2

er et must, men jeg anbefaler gjennomspilling av eneren før man begynner på oppfølgeren. Det er en del bugs på fallout2 man kan ha nytte av, men det kan ta år å finne ut av selv, så man burde patche spillet til nyeste versjon. Spillene er billige, en skam egentlig, da dette er fortsatt av mine mest spilte spill.. lettforståelig gameplay og greier.

Lenke til kommentar

Det spillet jeg har likt best er:

realms of the haunting. Det første og eneste spillet som jeg har syntes var skumelt. Er litt dårlig grafikk etter nåtidens standard. Men det er skikkelig god stemning i spillet. Det tok meg ca 100 timer å spille dette spillet ut. Det går over 4 cdeer.

Link til hvor det går and å kjøpes følger her:

 

http://www.mobygames.com/game/sheet/gameId,1418/

her er en link til et review av spillet:

http://www.avault.com/reviews/review_temp....ame=roth&page=1

 

Det er vert å få tak i dette spillet. Mange andre "skrekk" spill har hentet mye av sitt materiale fra dette spillet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...