Gå til innhold

Diskusjon om/rundt kebab. Hvor er den beste?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen flere som syntes Bislett har tapt seg de siste 1-2 årene? Ikke misforstå, man blir mett og alt det der.. men det er ikke lenger den store opplevelsen!

 

Noen som har prøvd kebaben hos Kebab Biten rett nord for Carl Berner? I det siste har jeg reist dit istedenfor Bislett på Linderud, smaker bra den også syntes jeg!

Lenke til kommentar
Noen flere som syntes Bislett har tapt seg de siste 1-2 årene? Ikke misforstå, man blir mett og alt det der.. men det er ikke lenger den store opplevelsen!

 

Noen som har prøvd kebaben hos Kebab Biten rett nord for Carl Berner? I det siste har jeg reist dit istedenfor Bislett på Linderud, smaker bra den også syntes jeg!

 

Hvis det er den rett over veien Sats eller Elixia så har jeg smak den. Må si at den er drit god og veldig billig :D

Lenke til kommentar
Noen flere som syntes Bislett har tapt seg de siste 1-2 årene? Ikke misforstå, man blir mett og alt det der.. men det er ikke lenger den store opplevelsen!

 

Noen som har prøvd kebaben hos Kebab Biten rett nord for Carl Berner? I det siste har jeg reist dit istedenfor Bislett på Linderud, smaker bra den også syntes jeg!

 

Hvis det er den rett over veien Sats eller Elixia så har jeg smak den. Må si at den er drit god og veldig billig :D

 

Stemmer det, ligger rett ved den selvbetjente bensinstasjonen der. Kan faktisk kjøpe kebab og sitte der og se på damene som trener om man er den typen!

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

For dei som held til i området rundt Stavanger og Sandnes så kan eg på det sterkaste anbefale MÆF i Solakrossen! Eg har ikkje funne dei på nettet anna enn i denne gruppa på Facebook, men dei er lette å finne: Dei held til i ei kioskvogn som står rett ovanfor SnadderBUÅ.

 

Dei har ein skala frå ein til sju for kor sterk kebaben skal vere, og eg prøvde nett den sterkaste (sju). Og den er sterk! Eg har smakt nok av såkalla "sterk" kebab som er så tam at det er såvidt ein kjenner smaken - det risikerer du ikkje hjå MÆF! Eg vil nok seie som ein kollega av meg, at viss du ikkje er van med sterk mat så bør du neppe prøve deg på noko som ligg på oversida av firetalet...

 

Elles var beteninga triveleg, og råvarene verka friske og gode. Terningkast seks! :thumbup:

Endret av Garegaupa
Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
  • 2 måneder senere...

Jeg har kommet frem til at den beste i Grenland er Grenland pizza & kebab. Nydelig! Værste, må være Balkan i Porsgrunn. Beste i Oslo, er Bislett Kebab House.

 

Leste en artig omtale fra kebabguiden.net(?) på en i Oslo elns;

"De selga den svin på den kjøt.Icke go.Men fin flise på golv.Stor problem med den lampe med den dor den blinka,kansje trenge ny,eller?Pris icke god.Må min familia jobba leng for penga til den dritt."

 

Jeg lo så høyt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...