Gå til innhold

Diskusjon om/rundt kebab. Hvor er den beste?


Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-127711
3Venner på Godlia er lagt ned. :cry: Det er jo trist, selv om Godlia Grill har kommet, og skal visste ha like god kebab som 3Venner ifølge kompiser. Blir nok spising der imorgen, feire/trøstespise for siste dag på ungdomskolen.

Nooo :( .

De leverer kebab da, heldigvis.

 

Nei, nå fikk jeg lyst på kebab! Damn you!

Kanskje jeg skal ta å investere i en imorgen. Mmmm. Får kanskje prøve Carmel.

Og Bislett synes jeg ikke er så fantastisk. God, ja, fantastisk? Nei..

 

Spiste der for noen dager siden, var helt greit, selvom kjøttet var som veldig vått og ikke sprøtt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Balkan ;)

Mauritz Hansens gate 5,0350 Oslo

Balkan ja, er det samme greia som er i ski?

Balkan i Ski er mye bedre enn i Oslo. De har bl.a. andre ingredienser i salaten i Oslo, som ikke er like godt, og det er generelt mye bedre i Ski.

Endret av Scotty
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Til besøkende av Kristiansund: Det blir sagt at Express har den beste kebaben i byen, men personlig mener jeg at den er oppskrytt. Kebaben, og spesielt rullekebaben på Milano, er min favoritt.

Lenke til kommentar

Oska og Star i Trondheim har god kebab! :)

 

Jeg synes å huske at ei kebabsjappe ved Gunerius i Oslo også hadde god kebab. Og etter å ha hørt mye skryt om kebab i Drammen ble jeg ikke imponert etter en tur på sjappa rett ovenfor Lauritz. Kebaben var ikke fæl, men ikke noe særlig god heller.

Lenke til kommentar

Vinny's kebab ligger på utsiden av Gunerius. Jeg begynte min "kebabkarriere" der. Ba om svak, karen skrev ned en "s" på bestillingen, som ble tolket som "sterk" av han som laget den :( Var forøvrig samme dagen som Norge spilte 1 - 1 mot Skottland i VM, så det husker jeg for evig og alltid tror jeg. Var hes som pokker :tease:

 

Men, synes ikke kebaben der er noe god lenger. Har ikke spist der på mange år. Mener å huske at de har veldig god salat til kebab'en der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...