Gå til innhold

Diskusjon om/rundt kebab. Hvor er den beste?


Anbefalte innlegg

Hvis du vil ha ekte, og ikke gatekjøkken kebab, ville jeg gått til Bulgaria og Tyrkia.

Det er Tyrkia der döner-kebaben du er kjent med har sin opprinnelse. Tyrkere legger vekt på tradisjon, så der er det veldig, veldig mye å finne.

Ellers ville jeg sagt rundt omkring Oslo. Campino i Skien har også mye god kebab.

Balkan i Ski<3 Beste rullekebaben ever!

De er tyrkere :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du vil ha ekte, og ikke gatekjøkken kebab, ville jeg gått til Bulgaria og Tyrkia.

Det er Tyrkia der döner-kebaben du er kjent med har sin opprinnelse. Tyrkere legger vekt på tradisjon, så der er det veldig, veldig mye å finne.

Ellers ville jeg sagt rundt omkring Oslo. Campino i Skien har også mye god kebab.

Balkan i Ski<3 Beste rullekebaben ever!

De er tyrkere :)

 

AMEN!

 

Liker de fleste menyene de har. Alanya er drit digg den også.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Bump!

 

Hvor finner man den beste kebaben i Norge for tiden? :)

 

Legg gjerne med bilder også!

 

Jeg har ikke lest alle postene i denne tråden, men av det jeg har lest, ville jeg ikke ha spurt om kebab-tips her. Her blir det anbefalt farse/avfalls -kjøtt over en lav sko. Dette er IKKE kebab!

 

Skal du ha ordentlig kebab vil mitt tips være Øz Istanbul Kebab og Bakeri. Jeg finner dessverre ikke hjemmesiden til dem, men hvis du er litt kreativ med google, så finner du det sikkert.

Endret av nortridge
Lenke til kommentar

Oslo:

Balkan Pizza og Kebab - house.

Folkets Kebab Ensjø

New Winny Kebab

 

Ellers så spiser jeg gjerne på Kebabbiten og Bislett også.

 

Kebab House i Fredrikstad er helt konge.

Campino i Moss er også bra.

 

I Trondheim er det helt kebabkrise.... Æsj.

Av en eller annen grunn koster det også 90-110 for en kebab.... :ohmy:

Endret av Rs125
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

I Trondheim er det helt kebabkrise.... Æsj.

Av en eller annen grunn koster det også 90-110 for en kebab.... :ohmy:

 

Ja det er trist å være kebabmann i Trondheim gitt. Har egentlig gitt opp å finne et sted som er brukbart :( Noen tips? Oslo er jo en helt annen liga!

 

Dra hjem oftere:P

 

Beste stedet til nå er MIR i Dronningens Gate (?). Hvis man skulle bedømt stedet etter østlandsstandard hadde det stedet fått en svak 2'er.

Jeg synes for så vidt at 1001 natt og Orange også er god. 1001 har forferdelig tørt kjøtt. Orange har gelè-aktig kjøtt, og elendig pita. Det er vel teknisk sett ikke pita.

 

Du må for guds skyld holde deg unna Oska på Møllerberg. Det er det verste jeg har vært borti!

Endret av Rs125
Lenke til kommentar

I Trondheim er det helt kebabkrise.... Æsj.

Av en eller annen grunn koster det også 90-110 for en kebab.... :ohmy:

 

Ja det er trist å være kebabmann i Trondheim gitt. Har egentlig gitt opp å finne et sted som er brukbart :( Noen tips? Oslo er jo en helt annen liga!

Cafe La Belle, selvfølgelig. Veldig bra!

 

Skal testes ASAP!

Lenke til kommentar

Vi hadde en kebabsjappe rett ved barneskolen min inne på Bølersenteret. Husker ikke hva den het, og det var kanskje ikke den beste kebaben, men det var det stedet som har imponert meg mest.

 

For det første hadde de skolepris, dvs 25kroner for en medium kebab om en gikk på skolen.

For det andre, hadde en ikke penger kunne en få kebaben gratis, for så å betale nestegang.

 

I tilegg var jo fyren kjempekul, og kunne fint finne på å gi oss en gratis sjokoladeplate om vi kom innom.

 

Desverre ble stedet ranet, og han la ned etter det :(

 

 

Edit: Jafs på Oppsal har kjempegod kebab, men kun om den ene av de som jobber der lager den. De andre gir litt faen.

Endret av Detectable
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...