Gå til innhold

Diskusjon om/rundt kebab. Hvor er den beste?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

AHEM FOLKENS!

 

SITAT FRA NESBRU KEBAB'S FACEBOOKSIDE:

 

"Ønsker alle velkommen til Nesbru Kebab 15. august. 10 kr for kebab, hamburger og brus ! kom innom !!!!"

 

Husker dette fra 15-årsjubileumet deres for noe år siden og. 15 kr for kebab, brus eller burger da. Over en times kø mellom tolv og ett, selv om de sikkert var over 20 som jobbet der. Folk sto i kø helt til hovedveien. Sikker på at nesten HELE Nesbru og Holmen VGS sto i den kø den dagen.

Lenke til kommentar

Den aller beste jeg har fått er definitivt den fra Tyrkia med han snille fyren som preket på tysk som om jeg skulle vært en kompis fra gamledager. Både koselig OG deilig, altså :)

 

Den beste jeg har fått i Norge må være den fra Narvesen (?) ved McDonalds i Tønsberg. Kombinér det med å spise den i steikende sol på brygga, og du kan ikke gjøre annet enn :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg flytter til Oslo i dag/kveld(!), og har alt pakket og klart nå. De siste tjue min har jeg bladd i tråden og fått notert ned noen steder som visstnok skal være best i Oslo på kebaben. Men mange av de innleggene er skrevet for flere år siden, så jeg bare lurer, hva er fortsatt best? Jeg har spist på Bislet Kebab House i Oslo (eneste jeg husker navnet på). Den var god, men best?

 

Gjerne i nærheten vestkanten (Frogner/Majorstua) eller sentrum, men alt i Oslo settes pris på. :)

Endret av CypheroN
Lenke til kommentar

I Oslo sentrum er det kun disse jeg kommer på som er verdt et besøk:

 

- New Winnies ved Youngstorget (god kvalitet på denne)

- Grytelokket i Storgata, noen kvartaler fra Gunerious (ikke verst denne heller, store kjøttbiter, litt mindre saus enn de andre)

- Lett og mett vis-a-vis Spaceworld i Storgata (kjøttet minner mer om kjøttdeig men mye saus og tilbehør gjør opp for seg).

 

Og så er det en på Torshov, Torshov Kebab, ikke helt verst den heller, men bør velges når man ikke har annet valg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...