Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v.2 (ingen spam og ot)


Anbefalte innlegg

Nå vet jeg pokkermeg ikke hva jeg skal si eller gjøre..

8838154[/snapback]

 

Drit i det og innse at du har tapt.

8838344[/snapback]

Det er noen som faktisk har følt kjærlighet her, ikke som prøver å nedlegge flest mulig følelsesløst.

8838779[/snapback]

 

Ja jøss. Det er samma for meg, men hvis han vil sippe over tapet av ho resten av livet, så værsågod.

 

Hvem er det som har blitt nedlagt følelsesløst her? Er det jenta eller gutten?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjekt for deg hvis du tror at å leve i Norge er problemfritt, men det er faktisk ikke tilfellet.

8830550[/snapback]

Såklart er det problemer i Norge, men det er som regel piss i forhold til det man kan oppleve i Afrika og Asia :) Jeg ser faktisk ingen scenariorer der man ligger så lavt nedi søla i Norge at det er verdt å ta selvmord. Det skjer rett og slett ikke.

8838843[/snapback]

Du kan nok ikke snakke for alle som lever i dette landet. Enkelte lider av psykiske lidelser, andre blir mishanldet hele livet. Man vet ikke hvordan det er, før man opplever det.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Enkelte innlegg er blitt redigert grunnet overdreven eller feil bruk av quotefunksjon. Vær vennlig å passe på å quote det du svarer på og ikke mer enn det. I utgangspunktet skal man ikke quote mer enn maks to innlegg bakover. Dette for å gjøre det mest mulig oversiktlig. Ved quoting av veldig mye tekst, eller om bruker finner det nødvendig å quote flere innlegg bakover så oppfordres man til å bruke skjul funksjonen.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar
Hvis dere kan oppføre dere som folk, så er dere mer enn velkomne i kirken :)

 

Til den som lurte:

Vi er forresten 21 og 26 år og gifter oss fordi vi har lyst, ikke fordi vi må eller føler at vi må.

8831359[/snapback]

Er det du som er 21 da? Jaja, du får kose deg i kirka, og la oss nå håpe at Gud velsigner dette ekteskapet. Men husk, .....gode og vonde dager :roll: IKKE i bare de gode dagene. :cry:

8836662[/snapback]

 

Det er jeg som er 21, ja. T-Solberg er en gamliss som blir 27 i juli :D Jeg blir ikke 22 før i desember :ph34r:

 

Vi trenger ikke noe velsignelse fra Gud. De eneste som kan gjøre at det blir bra er faktisk T-Solberg og jeg, og jeg vil tro vi er ganske forberedt på å jobbe for å få det til å fungere.

Lenke til kommentar
Om et par-tre år så er det sikkert bare positivt, ja. Da vil jeg helst bare være yngre enn jeg er. Hehe. Alder er egentlig bare et tall, men folk dømmer veldig ofte etter alder.

8839601[/snapback]

Da kommer han til å dø før deg. Å dine siste 5 år vil være som ulykkelig enke med 3 barn som har flyttet til sverige for å bli tømrere.

 

 

Julie mener jeg kan dø først, så jeg slipper sorgen. Vet ikke helt om det er faktisk det hun mener men.

Lenke til kommentar
Om et par-tre år så er det sikkert bare positivt, ja. Da vil jeg helst bare være yngre enn jeg er. Hehe. Alder er egentlig bare et tall, men folk dømmer veldig ofte etter alder.

8839601[/snapback]

Da kommer han til å dø før deg. Å dine siste 5 år vil være som ulykkelig enke med 3 barn som har flyttet til sverige for å bli tømrere.

 

 

Julie mener jeg kan dø først, så jeg slipper sorgen. Vet ikke helt om det er faktisk det hun mener men.

8839682[/snapback]

 

Haha. Jeg ønsker ikke å bli gammel, så jeg håper jeg dør først :p Skal kun ha ét barn også. Synes det høres ut som mer enn nok.

Lenke til kommentar
Gjest Guest
Nå vet jeg pokkermeg ikke hva jeg skal si eller gjøre..

8838154[/snapback]

 

Drit i det og innse at du har tapt.

8838344[/snapback]

Det er noen som faktisk har følt kjærlighet her, ikke som prøver å nedlegge flest mulig følelsesløst.

8838779[/snapback]

 

Tingen er ikke å nedlegge flest mulig, men å tilegne seg mest mulig kunnskap :) Du sier det på en så slem måte ^^

Gutten har jo psykiske problemer, og store atferdsproblemer, kan vel kanskje ikke klandre han. gå til Psykolog, lege, og prat om det,gjør noe med det.

Er jo fortsatt mange jenter som vil ha "tarder" da, sinna folk, aggressive, folk som bare er "problemer" , uten at jeg sier du er det Gjest ..

Lenke til kommentar

Tingen er ikke å nedlegge flest mulig, men å tilegne seg mest mulig kunnskap :) Du sier det på en så slem måte ^^

Gutten har jo psykiske problemer, og store atferdsproblemer, kan vel kanskje ikke klandre han. gå til Psykolog, lege, og prat om det,gjør noe med det.

Er jo fortsatt mange jenter som vil ha "tarder" da, sinna folk, aggressive, folk som bare er "problemer" , uten at jeg sier du er det Gjest ..

 

 

Beklager, jeg glemte å logge meg inn på skolen :(

Lenke til kommentar
Jeg håper du så at den var rettet mot twingy.. Som andre gjorde, unntatt han selv.

8840535[/snapback]

 

Må du gni det inn? Jeg forstår det at han mente at jeg ikke har følt kjærlighet. Men hva faen vet han/dere om det. Forskjellen på meg og deg er at jeg sipper ikke over et tap. Jeg går videre. Og det er du som ikke skjønner ting her. Det jeg mente, forklart med teskje, er at det er jenta som forlatte han helt følelsesløst! Kanskje ikke, men det var det det var snakk om her nå.

 

Hvorfor er det greit at jenter gjør det, men når jeg/andre(la oss si EKTE mannfolk) gjør det, så er det faen meg som å ha drept en person?

 

Er så lei av folk som ser på jenter som engler fra himmelen. De er jo forsovet det, men gi faen i å vis det! Det går ann å oppføre seg som folk selvom.

 

Jeg lurer på hva som skjer med sånne personer som deg når en jente slår opp? Hva gjør du da? Du syns hvertfall ikke det beste er å bare innse at du må gå videre for så å faktiskt gjøre det.

 

Da ser jeg for meg at du sitter å sipper og griner over den jenta i flere måneder og syns skikkelig synd på deg selv og tenker at nå kan du jo likesågodt ta selvmord og kutte deg opp på armen og risse inn navnet til jenta så blodet spruter.

 

Og mens du sitter der med "problemene" dine, så er jenta du var sammen med, ute i full sving med å sjekke opp andre gutter og pule rundt på fest og styrer og ordner!

 

EDIT: Ett siste ord til deg; Ta deg sammen!

Endret av Twingy
Lenke til kommentar

Gah. Om man mister noen som betyr en hel del for en, syns jeg at en kan få lov til å komme over vedkommende på sin egen måte.

Det finnes ingen fasit, ffs.

 

Noen sitter og sørger i mange måneder, mens andre syns det beste er å finne en(eller flere?) man kan bruke som rebound.

Vil nok ikke påstå at noen av dela nødvendigvis er feil.

Lenke til kommentar

Det er vel heller du som er unnormal å lar være å "sippe". Det er jo vanlig å vise følelser. Så om det er som det er, så har jo du følrt kjærlighet. Da ville jeg tro det var normalt med en "sørge" periode, en stund der ting var litt tyngre.

 

Ofte trenger det ikke være personen du savner heller. Det kan være tomrommet som er for stort. At du bare savner noen å dele tid med.

 

Twingy, du burde blitt bannet for å være tvær og urealistisk.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...