Gå til innhold

Nice Mobil: Små beløp blir trukket fra kontoen


Anbefalte innlegg

Hepp! 

Fruen byttet til Nice Mobil nylig. Og nå har jeg oppdaget at det har blitt trukket små beløp fra kontoen. 2.97kr en dag. 5kr en dag... 

Noen som har samme operatør og har kjennskap til dette? Skulle gjerne ha snakket med de, men de har ingen kundebehandling på Søndager. 

 

// 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Appen er utrolig uoversiktlig i det store og hele. Men kom frem til at de 5kr hvertfall var en stemme til noen i Eurovision 😂. Da er det å få nøstet opp i de 2.97kr. 

Skal se om jeg får tak i en oversikt over forbruk noe sted. Må be den sende papirfaktura i posten. Hvertfall slik å dømme etter den latterlig dårlige Appen de har. 

 

Lenke til kommentar
tommyb skrev (1 time siden):

Ta en titt på strex. Oppdaget der at det gikk noe i størrelsesorden ~3 kr til PostNord.

Postnord har en tjeneste mhp varsling av pakker som en må aktivt skru av for ikke bli belastet

Mao passiv aksept,ikke aktiv aksept mhp kostnader. Ble litt oppgitt over dette konseptet. Trodde ikke slikt var lov. Telenor T-WE hadde noe lignende der de automatisk trekker ekstra tjenester man passivt blir dratt inn i. Med passivt mener jeg at man aktivt må gjøre noe for å unngå en kostnad. Virker som dette er blitt den nye normen..

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
tommyb skrev (På 20.5.2024 den 12:04 PM):

Ta en titt på strex.

Kan strex sperres hos Nicemobil? Jeg har Plussmobil, og der er Strex et valg under Tjenester i appen, der man kan velge om man ønsker å ha det aktivert eller ikke.

Lenke til kommentar
zanta skrev (På 22.5.2024 den 9:24 AM):

Kan strex sperres hos Nicemobil? Jeg har Plussmobil, og der er Strex et valg under Tjenester i appen, der man kan velge om man ønsker å ha det aktivert eller ikke.

Strex kan sperres hos ICE, og mine sider er ganske gode med et hav av valg og god oversikt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...