Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v.2 (ingen spam og ot)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Modig jente da. Jeg ville aldri tatt dame med til foreldrene mine på første deit.

8814084[/snapback]

 

Hadde du lest, hadde du fått vite at jeg er gutt, og ikke lesbisk :)

8816157[/snapback]

 

Vet du er gutt. Jenten du skal møte er modig som har deit sammen med foreldrene. Og jeg sa jeg aldri ville tatt dame med til foreldrene min på første deit, fordi jeg er gutt og liker jenter :)

Lenke til kommentar
Modig jente da. Jeg ville aldri tatt dame med til foreldrene mine på første deit.

8814084[/snapback]

 

Hadde du lest, hadde du fått vite at jeg er gutt, og ikke lesbisk :)

8816157[/snapback]

 

Vet du er gutt. Jenten du skal møte er modig som har deit sammen med foreldrene. Og jeg sa jeg aldri ville tatt dame med til foreldrene min på første deit, fordi jeg er gutt og liker jenter :)

8816795[/snapback]

 

Jeg trenger seriøst briller :ph34r:

 

Forresten, jeg går ikke til bords sammens med familien rett etter at jeg hopper av toget da , skal henge med dama først, sitte og henge i parken også skal vi på konsert, så skal vi se på film og sånn :D Vi begge er veldig "pratemennesker" og liker å prate, så det skal nok gå greit..

Vi har avtalt å kysse hverandre når vi møtes, for å bryte isen :p Lurer faen meg på hvordan det går ! :p

Endret av JD_Scrubs
Lenke til kommentar
Nei tviler på at hun gjør det, ble plutselig veldig beskymret men det kan skyldes klokken og brusen :)

8816926[/snapback]

 

helt sikkert ikke noe og tenke på... hadde alderen vært viktig hadde hun sikkert spurt deg for og være sikker allerede :)

 

Gratulerer med dagen foresten :fun:

Lenke til kommentar
Nei tviler på at hun gjør det, ble plutselig veldig beskymret men det kan skyldes klokken og brusen :)

8816926[/snapback]

 

helt sikkert ikke noe og tenke på... hadde alderen vært viktig hadde hun sikkert spurt deg for og være sikker allerede :)

 

Gratulerer med dagen foresten :fun:

8817011[/snapback]

20 år, ikke verst. Du har levd i 10 år + 10 år nå. da du var 10 år, var det 10 år siden du ble født, og nå er det 10 år siden det var 10 år siden du var født. Om 10 år er det 20 år siden det var 10 år siden du var født. Hvis du lever på den tiden, så blir du 30 år den 9 Juni 2017. Verden vil være veldig forskjellig da enn den er nå.

 

Usa vil ha en helt ny president, og hvis den presidenten som bilr valgt nå klarer seg gjennom to perioder vil hans siste år være nettopp når du fyller 30.

 

Det vil være en helt ny regjering i Norge, kanskje Frp er i den, og da skal vi ikke se bort ifra at innvandringen har gått veldig mye ned, asylsøkerne blir stengt inne og får ikke gå gatelangs, alle bomstasjoner er fjernet, spriten er blitt billigere.

 

Klimaendringene vil antageligvis være et brennhett tema i den tiden og mange ting er sikkert allerede gjort til da, kanskje er til og med bensinbiler allerede forbudt på den tiden.

 

Når du er 30 år, så vil det også være fem år siden hormonnivåene dine begynte å synke, da kan magen lettere komme enn før.

 

Grått hår popper ut her og der. Kanskje er du gift og har mange barn, et stort og flott hus med en lekker båt.

 

Ikke minst vil vi ha bilder av planeten pluto før den tid kommer, det har vi aldri hatt før, det blir spennende, å få se den ytterste planeten i solsystemet for første gang i historien.

 

Jaja, gratulerer med dagen! ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...