Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v.2 (ingen spam og ot)


Anbefalte innlegg

Men tingen er jo at vi skal treffes til helgen da..

 

Får treffe henne og se hva som skjer. Skjer det noe , så skjer det noe, hvis ikke bryter jeg _kanskje_.

 

Hun har aldri hatt noe forhold før, og er av den stille typen, jeg skjønner godt at hun kan tvile og er litt redd. Er jo veldig lett for dere å si hva dere mener utifra hva jeg skriver også da.

 

btw. Endrer meg , jeg er litt for usikker på henne, så kvitter meg før det ender skikkelig i duken jeg. Heller vennskap enn et forsøkt kjæresteforhold.

Endret av Hurt
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jaja! Jeg snakket da med denne jenta på butikken en stund i dag da. Så rett før hun måtte sette seg og jeg måtte gå spurte jeg om msnen hennes da. Fikk et litt merkelig svar.

"Jeg har ikke msn" :dontgetit: !!

Så halvveis satt ut sa jeg noe sånt som "Hvorfor ikke!?".

"Jeg er ingen dataperson" :dontgetit:

 

Altså, selv om mange ikke er noen datapersoner har de som regel msn :ermm:

 

Vel, jeg rakk ikke spørre henne om nummeret hennes da, litt kjipt og kanskje hørt litt desperat ut.

 

Men før jeg spurte sa hun at jeg måtte komme flere ganger innom, så skulle hun komme innom meg på Meny og :wee:

Lenke til kommentar

Har fått beskjed av en vennine av meg om at jeg må si fra til en annen vennine at jeg ikke liker henne, for hun liker vist meg. Hvordan gjør jeg dette på en sympatisk og hyggelig måte uten å skape noe problemer?

 

Hun er irriterende, skal hele tida prate på msn osv, mase om ting som skjer og sånt. Men vil jo ikke bli sur. Har allerede hinta som faen om at jeg ikke liker henne, men hun tar tydelighvis ikke hintet

Lenke til kommentar
Har fått beskjed av en vennine av meg om at jeg må si fra til en annen vennine at jeg ikke liker henne, for hun liker vist meg. Hvordan gjør jeg dette på en sympatisk og hyggelig måte uten å skape noe problemer?

 

Hun er irriterende, skal hele tida prate på msn osv, mase om ting som skjer og sånt. Men vil jo ikke bli sur. Har allerede hinta som faen om at jeg ikke liker henne, men hun tar tydelighvis ikke hintet

8614838[/snapback]

Du må da skjønne at de ikke vil ha hintet før du sier det rett ut. De lever i troen :p

Finnes det faktisk noen måter man kan si det skånsomt på? "Sorry, men jeg liker deg dessverre ikke." Funker den? I dunno.

 

EDIT; Men hvis du sier det på en snill måte vil hun kanskje bare ignorere det da og..? :hmm:

Endret av DJ_Dark
Lenke til kommentar
Har fått beskjed av en vennine av meg om at jeg må si fra til en annen vennine at jeg ikke liker henne, for hun liker vist meg. Hvordan gjør jeg dette på en sympatisk og hyggelig måte uten å skape noe problemer?

 

Hun er irriterende, skal hele tida prate på msn osv, mase om ting som skjer og sånt. Men vil jo ikke bli sur. Har allerede hinta som faen om at jeg ikke liker henne, men hun tar tydelighvis ikke hintet

8614838[/snapback]

 

"Vik fra mei din sjøge!"

Lenke til kommentar
Hun kommer til å bli såret uansett hvordan du sier det. Få det unnagjort, er ikke vits å sløse med verken hennes eller din tid.

8615093[/snapback]

Veldig sant, og jo fortere du gjøre det jo mindre såret blir hun vel. For da rekker hun ikke få enda flere følelser for deg.

Lenke til kommentar
Gjest Guest
noken som hatt forhold der den andre meir følelser for deg enn du har for den andre? har alltid vert sånn i mine forhold. vert ilag med kjæresten min i 5 mnd om 2 dager. lengste eg har hatt er 8 mnd. så er kun veldig korte forhold eg har hatt..

8513138[/snapback]

Japp. Dør følelser ut er det beste å gjøre det slutt, for så å lete videre. Synd, men sant.

8513274[/snapback]

Støttes

8513328[/snapback]

 

 

Skjønner veldig godt hva du mener. Skal ikke være lett nei.

 

Selv finner jeg alltid noen jeg blir kjempeforelska i men det blir rotet til på en eller annen måte. Hvis jeg først blir skikkelig forelsket kan jeg være det opp til flere år. Følelser er noe herk innimellom.

8513356[/snapback]

 

 

er litt skummelt når en aldri veit om en er skikkelig forelska.

det var en veeeldig deilig følelse når vi kyssa første gangen. hadde veldig lyst, og eg var veldig nervøs... merker eg tenker mindre og mindre på ho. og tenker endel på andre også. f.eks ei som eg har hatt små lyst på sia første gangen eg såg ho for 4-5 år sia. Ho var den typen som for meg var uoppnåelig.

og for ca 3 veker sia, da eg var på perm heime, og vi skulle på fest, 7-8 kompiser av meg, dama, venninda mi som vi var hos, + søskenbarnet henna (som tilfeldigvis er ho eg snakka om over). den kvelden gikk med på stjålne blikk, fikk dårlig samvittighet når eg satt der og blikket mitt vart dratt mot ho andre. som eg og hadde en diskusjon ++ med seinere. eg er berre så redd for at alt det som skjer er at eg trur eg ikkje har følelser nok for dama mi, men at det er berre eg som fucker opp med det, og at det som er oppnålig er kjedelig, ergo at graset er grønnere på den andre sida av gjerdet, men når eg kjem over på den andre sida, så er ikkje det så grønt likevel. Dama mi er ei skikkelig jente, ho er snill, omtenksom, bryr seg virkelig om meg og viser det. Ho har ikkje hatt så mange forhold, og det merker en. at ho er uerfaren på det meste. eg liker virkelig ikkje tanken av å såre ho. ho fortjener det ikkje. når eg var heime sist, så satt ho litt på dataen før vi skulle legge oss, så da låg eg i senga og såg på ho. Ho satt der, helt uskyldig, hodestups forelska, og aner ikkje kva som surrer oppe i hodet mitt. da pressa tårene fram. fikk så dårlig samvittighet akkuratt då. Ho er verdt å ta vare på, og eg vil ikkje ødelegge for så å finne ut at det er feil.

 

når det gjelder at eg ikkje veit om eg har vert skikkelig forelska, så har det vel kanskje vert engang. satt på cafe med ei venninde og en kompis. så kom ho trakkande, og eg fikk totalt hakeslepp. ho kom min retning, og satte seg ned vedsia av meg. eg satt der som en stor tosk. skulle gitt mykje for å sett meg sjøl da. Det var venninda til ho eg var med. Da hadde eg faktisk dame, vert ilag i 8mnd. 10 mils avstandsforhold. så etter den dagen, så klarte eg ikkje å tenke på noke anna enn ho.fikk nr henna av venninda mi. og fant ho på blink, så vi prata endel der. så eg fant ut at eg skulle be ho med på kino. eg var så nervøs at eg holdt på å spy.. fikk et ja. så dagen etterpå var vi på kino, og skulle på fest etterpå. eg skalv jo som en 120 år gammal mann når eg venta på ho. under kinoen, så måtte eg sjå på ho. ofte, og eg smilte, og ho smilte tilbake. etterpå, så var det rett på fest med endel felles bekjente. dama til min kompis gikk i klasse med ho. og begge masa om at eg måtte kysse ho, men det fikk eg aldri muligheten til... dagen etterpå så skjedde det ikkje noke meir. ho hadde glømt eine votten i bilen min, den fikk eg beskjed om at eg skulle kaste, ho skulle kjøpe seg noken nye i stedenfor. neste 1.5mnd var eg dåååååårlig. tenkte på ho dagen lang. når eg aldri fikk svar så var eg skikkelig dårlig. til slutt fikk eg vite at ho hadde ganske store problemer akkuratt på den tida. samtidig som en ho holdt på med, og var blitt ilag med hadde hengt seg.. så min sjanse var vertfall over.. er vel 2-3 år sia.stikker fortsatt når eg ser ho. når eg tenker over det eg har skrevet her, så kjenner eg igjen endel som dama mi seier ho føler.. so i really dont know what to do:/

Lenke til kommentar
nei,fy fader. Jeg er så lei av "kjærligheten". Ender alltid med skuffelse. Virker ikke som om jeg passer sammen med noen.

8620181[/snapback]

 

du er 16 da... trenger ikke begynne og stresse enda :)

8620327[/snapback]

Sa ikke det heller. Men jeg er rett og slett lei.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...