XtaZ Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 Hva er deres mest skremmende spillopplevelse?? Personlig så glemmer jeg aldri da jeg og en kompis spilte GameCube versjonen av Resident Evil 1! Vi hadde aldri spilt RE før og begynte da dette på HARD (av en eller merkelig grunn) og sleit lenge for å komme oss fram i spillet med stor mangel på både ammo og ink ribbons. Som mange sikkert vet så er det mye gåing fram og tilbake i mellom rommene i dette spillet og det var når vi gikk gjennom en lang gang vi hadde gått igjennom tusen ganger før at sjokket kom! Vi satt begge veldig konsentrert å fulgte med på skjermen med passe høyt volum på anlegget mens vi gikk gjennom gangen da PLUTSELIG en diger zombie-rottweilerfaen kasta seg inn gjennom ruta ved siden av oss og begynte å flå den stakkars spillfiguren vår! Fy faen vi begge brøla ut, jeg heiv kontrollen i veggen av refleks og kompisen min klarte å skalle inn i sengekanten min (Han satt på gulvet) når han skvatt Selv om jeg var ganske sikker på at det var like før jeg fikk et trippelt hjerteinfarkt og at kompisen min skulle ende opp med hjernerystelse/skade, så var det alikevel noe av det artigste vi har opplevd i et spill :D Aaah, those old scary times lol
Rottenspacehead Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 Må vel være når jeg spilte Doom på pcen alene når jeg var 8år =p måtte ta noen pauser inniblant=p hehe.. Ellers var det ekkelt med Resident Evil 1 som jeg spilte med en kamerat.. hatet de "slikkerne" som datt ned fra taket..hehe=p
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 Husker det godt ennå min mest skremmende spillopplevelse. Det var da jeg spillte Condemned på 360 sist jul. Jeg var nesten gjennom det, jeg hadde oppdrag om å finne en person som hadde blitt murdet av morderen som du da prøver å finne. Jeg fant da denne personen i en skoleskap, å der så det ut som han lå dau og jeg da måtte ta et bilde av ham på digitalkamera. Da jeg hadde hode hans fint plassert i midten på lcd-skjermen på kamera så plutselig begynte han mannen snu på hode å sier help me, å jeg stokk som faen å måtte skru av xboxen pga jeg klarte ikke mer.. det ble formye.
ravika Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 Har faktisk samme opplevelsen fra Resident Evil 1, om ikke faktisk samme scenen... Dog var det Playstation utgaven for mange år siden... Når jeg tenker tilbake, var det nok opptil flere øyeblikk (både i RE 1,2 & 3) som fikk meg og kameratene til å hoppe ganske kraftigt i sofaen... Kommer på en scene hvor noen hunder kommer hoppende inn ett vindu.... Var meget skremmende der og da ja...
ShaNickolas Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 Ble vettaskremt av Alien Trilogy å RE 1 på Playstation. Skikkelig jævlig for en på 10 -11 år. Nå til dags er det vel F.E.A.R som fikk meg til å hoppe i stolen sist Må si jeg likte F.E.A.R bedre en Doom3
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 Må vel være da jeg spilte Zelda på N64 og hadde kommet til det treet der de edderkoppene kommer nedover mot deg (jeg hater edderkopper). Jeg ble så skremt at jeg skrudde av spillet og har ikke spilt Zelda siden da
Niskivara Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 Å spille Eternal Darkness på videokanon i alt for mange røykfyllte timer og så gå på do men ikke greie å gi slipp på følelsen at man ennå er i spillet. "THIS CAN'T BE HAPPENING!" Snike seg rundt i Thief 3, brettet The Cradle. Har aldri beveget meg så sakte framover i noe spill, selvom det ikke er en fiende å se på mils avstand. Lydeffekten av mordene i Friday the 13th på Commodore 64. Hadde mareritt i mange mange år.
Daniel Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 Må vel være da jeg spilte Zelda på N64 og hadde kommet til det treet der de edderkoppene kommer nedover mot deg (jeg hater edderkopper). Jeg ble så skremt at jeg skrudde av spillet og har ikke spilt Zelda siden da 7382123[/snapback] Det verste jeg kan komme på er òg fra Ocarina of Time, mer spesifikt den første boss-en. Fysj, det var skummelt for en stakkars 10-åring da den store, fæle tingen ramla ned fra taket.
Bloody Mess Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 Har hatt en del creepy kvelder med Silent Hill-serien.
XtaZ Skrevet 28. november 2006 Forfatter Skrevet 28. november 2006 Må vel være da jeg spilte Zelda på N64 og hadde kommet til det treet der de edderkoppene kommer nedover mot deg (jeg hater edderkopper). Jeg ble så skremt at jeg skrudde av spillet og har ikke spilt Zelda siden da 7382123[/snapback] Hehe! Da må du ikke spille Resident Evil Zero iallefall! Mener å huske at det var noen rimelig store muterte edderkopper der som spytta syre
Tangeter Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 (endret) "Husker det godt ennå min mest skremmende spillopplevelse. Det var da jeg spillte Condemned på 360 sist jul. Jeg var nesten gjennom det, jeg hadde oppdrag om å finne en person som hadde blitt murdet av morderen som du da prøver å finne. Jeg fant da denne personen i en skoleskap, å der så det ut som han lå dau og jeg da måtte ta et bilde av ham på digitalkamera. Da jeg hadde hode hans fint plassert i midten på lcd-skjermen på kamera så plutselig begynte han mannen snu på hode å sier help me, å jeg stokk som faen å måtte skru av xboxen pga jeg klarte ikke mer.. det ble formye." Husker den ja. Underwear destroyer moment !. Men eller så må det jo være klassikeren med det første møte med en av zombiene i RE. Første gangen altså, da man begynner å pirke borti den midt i etegildet og den snur seg (var 10 år gammel tror jeg). Silent Hill 3 ligger også høyt på listen med f.eks første møte med en av gulvsleperne eller mannekengen i kontorbyggningen. Endret 28. november 2006 av ghost_ronin
XtaZ Skrevet 28. november 2006 Forfatter Skrevet 28. november 2006 Å spille Eternal Darkness på videokanon i alt for mange røykfyllte timer og så gå på do men ikke greie å gi slipp på følelsen at man ennå er i spillet. "THIS CAN'T BE HAPPENING!" Snike seg rundt i Thief 3, brettet The Cradle. Har aldri beveget meg så sakte framover i noe spill, selvom det ikke er en fiende å se på mils avstand. Lydeffekten av mordene i Friday the 13th på Commodore 64. Hadde mareritt i mange mange år. 7382130[/snapback] Ja har noen fine minner fra Eternal Darkness jeg også :!: Det spillet var jo bare genialt!
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 Hehe! Da må du ikke spille Resident Evil Zero iallefall! Mener å huske at det var noen rimelig store muterte edderkopper der som spytta syre 7382144[/snapback] Hehe. Skal huske på det
Dragon Hunter Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 Husker at Wolfenstein 3D var veldig skummelt da jeg var barn. I nyere tid er Alone in te Dark 4 en god kandidat.
BioNor Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 For min del vil det alltid være å spille Marine i Alien vs. Predator...når lyset gikk, og den der bip-bipradaren begynte å vise prikker(Aliens mao) som var maks en meter unna og du så forsatt ikke en dritt, ubetalelig...creepy og deilig:-)
ShaNickolas Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 For min del vil det alltid være å spille Marine i Alien vs. Predator...når lyset gikk, og den der bip-bipradaren begynte å vise prikker(Aliens mao) som var maks en meter unna og du så forsatt ikke en dritt, ubetalelig...creepy og deilig:-) 7382261[/snapback] JA! Tusentakk for at du minte på meg det sinsyke spillet Jeg hadde mine jævlige timer der jeg å. Den radaren føkka hue mitt brutalt
Roskov Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 Må vel være da jeg prøvde første Alone in the dark spillet på en mørk høstkveld når jeg var liten.
PantZman Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 "They Hunger" til Half-Life (1). Allt med den moden er skikkelig creepy.
brekkmiddel Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 Mitt minne er rimelig nytt. Spilte Gears Of War, det regna og blaaste ute og jeg satt alene i stolen med dette kongespillet. På den ene banen der du må gå stille for ikke å bli hørt. Satt i DYP konsentrasjon da den hel****** berserker tingen kommer igjennom veggen. Skvatt så sinnsykt at jeg kasta kontrollen rett i taket > Måtte ta meg en tur på dass etter det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå