Gå til innhold

Ny SO-6, hvorfor?


Strengere regler i "SO6" ?  

150 stemmer

  1. 1. Strengere regler i "SO6" ?

    • Ja - strengere regler
      41
    • Nei - vanlige regler
      43


Anbefalte innlegg

Strengere regler. Kast drittungene ut.

7362281[/snapback]

Kast ut de negative også.

 

Bedre med SO6, slipper masse spam andre steder. På et annet forum en tråd med 11k SIDER ble stengt så forlot masse folk forumet. Og 2 nye forum ble opprettet. Og folk spamma i off topic osv. Ryddigere med en tråd som man kan snakke om ting som ikke er verdt å lage en ny tråd om.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det jeg hatet med SO var at det er så sykt mye unødvendig. Ok, det er en spam-tråd, men det finnes da grenser?! Det var jo nye innlegg annenhvert sekund, og det endte med at man faktisk ikke kunne diskutere noen ting der.

 

Strengere regler er jeg for.

7363003[/snapback]

Slutt å kalle det en spam-tråd.

Det er det vi prøver at det ikke skal bli.

Lenke til kommentar
samma hva dere kaller tråden nå da folkens, den nye SO6 er oppe, det er nye regler (INGEN SPAM!)

 

Satte strek?

 

-----------------------------------------

7364703[/snapback]

Nye regler?

 

Det eneste som er endret er at det er lagt til "Denne regelen vil bli håndhevet mye strengere enn tidligere." i delen om spam.

 

Blir bare spennende i hvor stor grad dette blir utført og om kvaliteten kommer til å øke.

 

Syns tråden fortsatt kan være oppe for å diskutere hvordan SO fungerer.

Lenke til kommentar
Det er bedre at det sykt unødvendige er i SO. Enn spredt rundt i forumet. Enig?

7363164[/snapback]

Stiller meg bak disse ordene fra Bundy, det er bedre med en tråd full av spam og dritt, enn et helt forum :)

7363191[/snapback]

Fantastisk, en moderator som støtter opp under spam i en forumtråd. Det er bildet SO har fått i det siste som "spammetråd" som gjør at kvaliteten har vært så dårlig, og det hjelper ikke at en moderator indirekte oppmuntrer til spamming der.

Lenke til kommentar
Fantastisk, en moderator som støtter opp under spam i en forumtråd. Det er bildet SO har fått i det siste som "spammetråd" som gjør at kvaliteten har vært så dårlig, og det hjelper ikke at en moderator indirekte oppmuntrer til spamming der.

7365832[/snapback]

Helt enig, spam skal ikke bekjempes med en buffertråd.

Lenke til kommentar
Det betyr at emnet (topic) for OT-baren ikke er bestemt, men avgjøres av brukernes interesser. Men det betyr ikke at det er fritt fram for alle slags innlegg. Vi ønsker den samme høye kvalitet over denne delen av forumet som de andre. Da vil det være emner som ikke passerer nåløyet her som på resten av forumene.

Og det at dere også skriver at spam er overhodet ikke lov så synes jeg dere burde overholde de også.

 

Hvor mange innlegg i SO er spørsmål? Er jo nesten en chattetråd der man skriver hva man har gjort osv. og får kommentarer på dette.

Lenke til kommentar
Det er bedre at det sykt unødvendige er i SO. Enn spredt rundt i forumet. Enig?

7363164[/snapback]

Stiller meg bak disse ordene fra Bundy, det er bedre med en tråd full av spam og dritt, enn et helt forum :)

7363191[/snapback]

Spørsmålet er vel egentlig: Hvorfor i all verden skal man ha en egen boltreplass på forumet for de som bryter forumreglene titt og stadig?

Slike ting er med på å undergrave forumets integritet. Er dette en bevisst valgt linje fra forum-ansvarlige ?

Endret av Vice
Lenke til kommentar
Det er bedre at det sykt unødvendige er i SO. Enn spredt rundt i forumet. Enig?

7363164[/snapback]

Stiller meg bak disse ordene fra Bundy, det er bedre med en tråd full av spam og dritt, enn et helt forum :)

7363191[/snapback]

Spørsmålet er vel egentlig: Hvorfor i all verden skal man ha en egen boltreplass på forumet for de som bryter forumreglene titt og stadig?

Slike ting er med på å undergrave forumets integritet. Er dette en bevisst valgt linje fra forum-ansvarlige ?

7367247[/snapback]

For guds skyld, det handler om et godt forum-miljø! SO fører til at jeg føler meg litt mer hjemme på forumet, og koser meg mer i resten av forumet. Og hvis du sier at jeg er en av "de som bryter forumreglene titt og stadig" er du en idiot.

Lenke til kommentar
For guds skyld, det handler om et godt forum-miljø! SO fører til at jeg føler meg litt mer hjemme på forumet, og koser meg mer i resten av forumet. Og hvis du sier at jeg er en av "de som bryter forumreglene titt og stadig" er du en idiot.

7367289[/snapback]

Dersom du spammer titt og stadig, så ja, da bryter du forumreglene og bør kastes ut fra et forum som søker å beholde sin integritet og respekt for reglene. Men som sagt, dersom integritet ikke er linjen deres så kan man forstå at slik aksepteres og heller ta det til etteretning.

Hadde vært fint med en offisell uttalelse hva forumets linje angår slik at man vet hva man har å forholde seg til.

Endret av Vice
Lenke til kommentar
For guds skyld, det handler om et godt forum-miljø! SO fører til at jeg føler meg litt mer hjemme på forumet, og koser meg mer i resten av forumet. Og hvis du sier at jeg er en av "de som bryter forumreglene titt og stadig" er du en idiot.

7367289[/snapback]

Dersom du spammer titt og stadig, så ja, da bryter du forumreglene og bør kastes ut fra et forum som søker å beholde sin integritet og respekt for reglene. Men som sagt, dersom integritet ikke er linjen deres så kan man forstå at slik aksepteres og heller ta det til etteretning.

7367312[/snapback]

Slutt å være så forferdelig fisefin om hva som skal være på et forum da! Hvordan i innerste helvete skader det forumet at det finnes én tråd hvor en har lov til å skrive korte svar, flørte, ha det gøy og holde fullstendig meningsløse diskusjoner? Hvis jeg oppfører meg ordentlig på resten av forumet, og kommer med konstruktive innlegg der, er det et problem at jeg også har det gøy i én stakkars tråd?

Det er tydelig at du ikke vet hva du snakker om.

Lenke til kommentar
Slutt å være så forferdelig fisefin om hva som skal være på et forum da! Hvordan i innerste helvete skader det forumet at det finnes én tråd hvor en har lov til å skrive korte svar, flørte, ha det gøy og holde fullstendig meningsløse diskusjoner? Hvis jeg oppfører meg ordentlig på resten av forumet, og kommer med konstruktive innlegg der, er det et problem at jeg også har det gøy i én stakkars tråd?

Det er tydelig at du ikke vet hva du snakker om.

7367333[/snapback]

Så å overholde regler som man selv har sagt seg enig i er å være "fisefin"? :roll:

Å øsnke et forum som faktisk står bak sine egne regler er å være "fisefin"? :roll:

Vi ser tydelig hvem som ikke vet hva han snakker om ja...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...