Gå til innhold

Ny SO-6, hvorfor?


Strengere regler i "SO6" ?  

150 stemmer

  1. 1. Strengere regler i "SO6" ?

    • Ja - strengere regler
      41
    • Nei - vanlige regler
      43


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Forslag:

 

Hvis du blir tatt for å spamme i SO (hvis den på død og liv skal bli opprettet) så burde du få en prikk.

 

Etter tre prikker blir du utestengt fra SO i ....la oss si 3 måneder eller mer.

7349884[/snapback]

Så vi skal starte et prikkesystem?

 

Gi heller advarsler/prosent på det gamle systemet.

Endret av Tomat-Ulf
Lenke til kommentar

Jeg stemte nei, pga. tråden er helt ubrukelig og er helt meningsløs... dette er et diskusjonsforum, ikke et spam-forum om hvordan farge man burde ha på håret eller hvor varmt det er.

De som har det store behovet i en sånn tråd passer vel heller ikke akkurat inn i hardware-nettverket som skal egentlig dreie seg om data, foto og flere "tekniske" emner.

 

Hmm... vil ikke virke som en sytepave, men det "avskummet" som man snakker om som man holder i sjakk i en slik tråd - hva har de egentlig på forumet å gjøre? :p

Lenke til kommentar

Jeg skriver masse om kjøling, data generelt og foto osv. ellers i forumet, og i tillegg storkoser meg i SO. Jeg er faktisk en av de som er aller mest aktive der. Hyggelig å vite at du ser på meg som forumets avskum. Det er tydelig at du (og mange andre) ikke har peiling på hva dere snakker om.

Edit: Litt omformulering

Endret av Herr Brun
Lenke til kommentar

Uten SO, flyr bare gribbene videre til andre "chatte"-tråder som diverse cafèer her på forumet. Det har ihvertfall jeg lagt merke til..

 

Herr Brun: jeg òg hang litt i SO og diskuterte mer "seriøse" ting som f.eks hardware osv. men innleggene ble uansett omringet av spam og "glemt" :hrm:

Endret av Zande
Lenke til kommentar

Herr Brun: Hvis den var til meg, som jeg tror så ser jeg ikke på noen spesielle her som avskum i det hele tatt...

Jeg tror nok SO kunne vært helt greit jeg, men se på 90% av innleggene... det som går igjen er jo:

- Natta, må tidlig opp i morra

- Så lite liv det var her nå da...

- Du er så deilig så

 

Hvis man kunne holdt et visst nivå hadde det gjort alt mye bedre med en tråd man kan diskutere alt mulig, men føler at det er ingen diskusjon nå.

Det har blitt en stor "msn chattetråd".

Lenke til kommentar
Herr Brun: Hvis den var til meg, som jeg tror så ser jeg ikke på noen spesielle her som avskum i det hele tatt...

Jeg tror nok SO kunne vært helt greit jeg, men se på 90% av innleggene... det som går igjen er jo:

- Natta, må tidlig opp i morra

- Så lite liv det var her nå da...

- Du er så deilig så

 

Hvis man kunne holdt et visst nivå hadde det gjort alt mye bedre med en tråd man kan diskutere alt mulig, men føler at det er ingen diskusjon nå.

Det har blitt en stor "msn chattetråd".

7352983[/snapback]

Greit. Folk i SO er "avskum". Skal ikke glemme "-ene.

 

Men du har fått et feil inntrykk av tråden. I hvert fall litt.

Ja, det er mye spam der lignende dine eksempler, men det mye annet der som kan være.. underholdene.

 

Og om du leser første post:

Denne tråden er en generell chattetråd der vi diskuterer livets små og store ting, og desto mer du følger med så vil du skjønne hva Siste Ordet egentlig er.

 

Ja til SO med annen moderering enn å at det sies: "Nå får dere faen meg slutte med spamminga ellers blir det ban!" (Nei, selvsagt er ikke dette en parodi på en moderator i SO.)

Lenke til kommentar

Heller en spam tråd på forumet enn litt spam i resten av forumet. Og hvor har enkelte det fra at det bare er duster som sitter i SO, med ikke noe annet og gjøre? (Jeg sikter ikke til noen spesielle brukere) De fleste av oss er faktisk andre steder på forumet. (se profilen til en del av de som henger i SO) men, det er jo de som ikke gjør noe annet enn å henge i SO også da.

 

Uansett, ja til SO med strengere regler.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...