Gå til innhold

Ny SO-6, hvorfor?


Strengere regler i "SO6" ?  

150 stemmer

  1. 1. Strengere regler i "SO6" ?

    • Ja - strengere regler
      41
    • Nei - vanlige regler
      43


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må si jeg lurer litt på det selv...

Fikk egentlig ikke noen begrunnelse fra moderatorene om hvorfor det på død og liv skal opprettes en SO6...

 

Dette er hva Aalton sa:

Vel, noen vise ord er vel kanksje på sin plass i den siste posten i denne tråden, men jeg har ikke noen så dropper vi det.

 

Jeg vil si at denne tråden nå har fått lege lenge og vel, en ny tråd vil bli opprettet, men det går nok en liten stund. Mas om å lage en ny tråd vil føre utsettelser og den skal ikke opprettes av en bruker, men en moderator, eller admin. Om det skulle skje at noen av dere lager en SO6 i mellomtiden så vil det få reaksjoner.

 

Så da er det over for denne gang, vi sees igjen i en ny og frisk SO6 om ikke lenge

Lenke til kommentar

Er SO5 stengt også nå? Vel, det skulle vel skje før eller siden. Kanskje burde man slutte å ha noen SO-tråd i det hele tatt? SO-trådene består jo for det meste av spam uansett, så hva skal man med de. Jeg hadde fortstått nytten av en slik tråd dersom det var noen skikkelige konversjoner der. Vanket litt i SO5 en stund selv, men fryktelig interessant var det vel ikke. Det hadde sine øyeblikk, men ikke noe utover det.

 

Vel, jeg får vel ta en tur innom SO6 når den dukker opp. Prøve å starte noen interessante diskusjoner. Så får man se hvordan det går. Tomprat kan bare være underholdende så lenge. En ting jeg forøvrig lurer på, og som kanskje en administrator, moderator eller bruker kan svare meg på. Hva brukes egentlig "Siste Ordet"-trådene til, og hvilken nytteverdi har disse trådene?

 

Snorre :)

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke hvorfor dere på jævla død og liv skal ha forumet så "spamfritt"? Er dette en offentlig park, der spam representerer søppel? Er det ikke like greit å ha det i en post da, som SO representerer? O_o

 

Det er, såvidt jeg kan se, ingen logisk grunn til at vi ikke skal ha en SOpost.

Lenke til kommentar
Som en klok kar en gang sa: SO soper opp forumets avskum.

7321509[/snapback]

 

Det er vel kanskje en smule rasistisk å påstå at alle som poster i SO er avskum?

Eller vil denne personen stå frem og innrømme at han/hun støtter rasehat og segresjon i samme slengen kanskje?

 

Makan til idioti over en post. En sammensetning av tegn på Internet.

Lenke til kommentar
Godt at den er stengt egentlig, måtte  SO6 aldri bli opprettet.

7318883[/snapback]

Fordi?

 

Jeg syns SO er greit å ha. Det kan være interessant og gjør foumet mer personlig.

 

 

Hva skader det forumet at den er der?

7320723[/snapback]

Den gjør ikke noe skade der den ligger, men jeg ser bare ikke poenget med den. Jeg postet selv litt i SO3 og SO4, men synes bare det ble for dumt til slutt. Men, det er jo bare min mening.

Lenke til kommentar
Det er vel kanskje en smule rasistisk å påstå at alle som poster i SO er avskum?

Eller vil denne personen stå frem og innrømme at han/hun støtter rasehat og segresjon i samme slengen kanskje?

7323483[/snapback]

Nå kjenner ikke jeg til denne sagnomsuste personen. Men hvis det der var et direkte sitat sier han ikke direkte at alle i SO er avskum.

 

Jeg ville også tatt en kikk her forresten: Caplex

 

Caplex er meget nyttig når man bruker ord man ikke helt forstår! :thumbup::thumbup:

Lenke til kommentar
Caplex er meget nyttig når man bruker ord man ikke helt forstår!  :thumbup:  :thumbup:

7324897[/snapback]

 

Jeg tror jeg vet hva du vil frem til her, og jeg tror du vet akkruat hva jeg mente.

syn el. holdning som bygger på antakelsen om at menneskene kan grupperes i raser hvorav enkelte er "høyerestående" og andre "laverestående".

Jeg tør påstå av "avskum" betyr laverestående. Ordet rasisme brukes ikke kun for å beskrive hudfarge og religiøst standpunkt. ;)

 

Poenget er; Det blir for dumt å si at SO kun er en post for spam og idioter. Hvis de som har et problem med den posten kunne holde seg unna, så hadde det ikke vært noe problem. Greia er, at det plutselig er blitt veldig populært å blande seg inn og prøve å "rydde opp" i forumet når det er noe man ikke liker.

 

Og jeg ser fortsatt ikke hvorfor de stenger en SOpost bare for å lage en ny? :p

Endret av Fisk1
Lenke til kommentar
syn el. holdning som bygger på antakelsen om at menneskene kan grupperes i raser hvorav enkelte er "høyerestående" og andre "laverestående".

Jeg tør påstå av "avskum" betyr laverestående. Ordet rasisme brukes ikke kun for å beskrive hudfarge og religiøst standpunkt. ;)

7326672[/snapback]

Hvis det blir brukt i andre sammenhenger enn der det forekommer rasehat og rasefordommer blir det brukt feil.

Lenke til kommentar

Har forståelse for at SO5 ble stengt, ble litt kjedelig med de samme inleggene hver dag "Da er jeg hjemme fra jobb/skole skjer der da?"

 

Slik var det ofte i 3-4 timer før resten av folket kom og vi begynte og snakke om sokker, popcorn, hunder eller noe annet (u)intressant. Utpå kvelden begynte folk og legge seg og kvaliteten på postene økte.

 

Jeg fåreslår noen regler for den nye SO6

* Mye flørting er ikke tillat (tenker da på, alle liker jo deg pusen, bla bla bla)

* 100% spam poster som "Jey, omfg her var det kaldt" er ikke tillat.

* Man dropper msn preike i SO, vis man vil skravle med folk kan man evt sende msn adresse på pm.

 

Og jeg spør pent om at SO6 åpner før jul, (se sigg) jeg er vel avhengig av den tråden de dagene jeg ikke har noe og gjøre.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...