Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes den var gøy, men fridde kanskje litt vel mye til de som har klagd over at Craig Bond har vært for lite Bond, selv om det var artig men en del vink til de gamle filmene

At Christoph Waltz var Blofeld var jo egentlig totalt meningsløst, kleint når han sa navnet sitt. Khan i Star Trek, anyone? Og den replikken om at han var kilden til all smerte i Bonds liv? Lol ...

Men det var god action, nok Bond-humor og filmen var aldri kjedelig. 

Endret av Buddy Dacote
Lenke til kommentar

Så gjennom Bond-filmene med Connery tidligere i år og det var ikke mye å skryte av. Helt greie actionfilmer som har alle de teite klisjeene vi kjenner fra dagens filmer. Biler som eksploderer ved den minste berøring, skurker som bommer fra to meters avstand, umulige stunt, folk som ikke får det minste skrubbsår av ting som garantert hadde drept deg i virkeligheten osv. Helt grei underholdning, men neppe noe jeg ser igjen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm

Django? Digget den jeg. Enig at Hateful Eight er litt lik, men det er vel bare to grunner til det. Første er at det er en western-film, det andre er Samuel L. Jackson.

hvordan kan du si den "er litt lik"? Alt du har å gå ut i fra er traileren..

Lenke til kommentar

 

 

Django? Digget den jeg. Enig at Hateful Eight er litt lik, men det er vel bare to grunner til det. Første er at det er en western-film, det andre er Samuel L. Jackson.

hvordan kan du si den "er litt lik"? Alt du har å gå ut i fra er traileren..

Western, kjerre spiller tydeligvis en relativt stor rolle, afroamerikaner i hovedrollen. Flere likhetstrekk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...