Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Steam støtter ikke Linux.

 

Man kan miste tilgang til spill om man oppholder seg i et annet land.

 

Og det er enklere enn hva? Det kan man allerede enkelt gjøre med all data.

 

Steam Community er ikke integrasjon med "all major social networks".

steam linux

 

Man kan miste tilgang til spill om man oppholder seg i et annet land.

Flisespikkeri

 

Link steamaccounten mot facebook. Går med på at det ikke er alle sosiale nettsted.

Lenke til kommentar

Hva mener du? Det er enkelt, spørsmålet er ikke om det er enklere enn noe annet, men at det er enkelt i seg selv.

 

Steam støtter de største plattformene, nemlig alle windows-verisjoner, og OSX. Disse dekker alt utenom en liten nisjedel, og det hadde holdt med samme støtte for nedlastbare filmer.

 

Man eier spillene for alltid, kan ta backup av dem, og laste dem ned på nytt gratis (og automatisk, enkelt). Ja, du kan miste tilgang til visse (få) spill i spesielle land, men det er avviket, og ikke normalen. Dessuten skjer det samme med spotify og musikktilgang, samt det er soner på DVD-er og blu-ray.

 

Steam Community er et sosialt nettverk i seg selv, slutt å hele tiden bytte definisjoner på hva du er ute etter.

Lenke til kommentar

Denne Steam-diskusjonen begynner å bli ganske offtopic spør du meg, men..

 

Noen som har lagt merke til Oslo Kinos "Hobbitquiz"-kampanje på facebook? Lag en quiz med LOTR-tema og få 10.000 poeng til KinoPluss. Må være de mest lettjente poengene siden lanseringen av KinoPluss. Kampanjen varer bare til 1. februar, det vil si ut dagen. Go for it!

 

Link til min egen quiz og mulighet for å lage din egen.

Lenke til kommentar

Denne Steam-diskusjonen begynner å bli ganske offtopic spør du meg, men..

 

Noen som har lagt merke til Oslo Kinos "Hobbitquiz"-kampanje på facebook? Lag en quiz med LOTR-tema og få 10.000 poeng til KinoPluss. Må være de mest lettjente poengene siden lanseringen av KinoPluss. Kampanjen varer bare til 1. februar, det vil si ut dagen. Go for it!

 

Link til min egen quiz og mulighet for å lage din egen.

 

fikk ikke poengene mine :(

Lenke til kommentar

Noen som vet når Avatar i 3D kommer på blu-ray? Har liksom spart meg siden kino-versonen til å se filmen, siden jeg ikke fikk sett den i 3D da. :p

Foreløpig er den eksklusiv hos Panasonic. Såvidt jeg vet kvalifiserer alle 3D-spillerne og tv'ene til Panasonic til å få en fritt levert i postkassa. :)

Tilbudet varer ut denne måneden, så hva som skjer da vet jeg ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...