Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, men pass opp. Nå kommer de som sier vi får Spider Man 1 på nytt. Gwen Stacy er Mary-Jane, The Lizard/Dr. Connor er Green Goblin/Norman Osbourne o.s.v.

 

Er mye mer fan av hva vi ser av The Amazing Spider-Man enn dette Sam Raimi Spider-man tullet. Tobey Maguire likte jeg aldri, og jeg likte egentlig for det meste 2`ern av de filmene. Mye takket være Alfred Molina som Octavious, en skurk jeg før filmen synes var generelt teit. Men jeg likte den utgaven i filmen godt.

Lenke til kommentar

Utenom 2`ern så synes jeg ikke det så mye. 1`ern synes jeg var veldig stiv, og manglet noe (tiltross for Dafoe spesielt). Ja, bedre enn X-Men, Supermann og Hulken. Men 3`ern var nærmest et rot og Topher Grace..

 

Håper Amazing Spider-Man har The Vulture eller en miks av et par skurker som Mysterio, Rhino og Shocker.

Lenke til kommentar

Håper alt går bra med Tommy og Hollywood. Selv om jeg både hata Død Snø og Kill Buljo ser jeg fram til Hansel and Gretel.

 

Hyggelig fyr, og ganske jordnær de gangene jeg har snakket med han. Har opplevd altfor mange tullinger som er produsenter og regissører på norske filmer når jeg har vært statist.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...