Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Teit? Syns det var bra gjort jeg, spesielt når han lurer såpass mange! Bare fint at skuespillere tør å gjøre litt utenom de vanlige mainstream blockbusterfilmene! :)

 

Tenk å være i karakter i 2 år da! Om dette blir så bra som jeg håper fortjener han en Oscar i mine øyne.

Endret av Slettet-oVjeg2q2Tk
Lenke til kommentar

Har tenkt og begynne på Indiana Jones serien.

 

Er det noen sammenheng mellom filmene eller ?

Bør man se de i rekkefølge til når de ble laget ?

 

 

Egentlig er det samme om du ser dem i rekkefølge. Det er en slags sammenheng mellom filmene, men med hver sine historier. De fleste foretrekker å se dem i rekkefølge, inkludert meg. Du bør nå hvertfall se den fjerde filmen til slutt, med tanke på at den ble laget 19 år etter den tredje og Ford er blitt en gammel mann.

Endret av .........
Lenke til kommentar

Jeg ble faktisk skuffet over den første Indiana Jones filmen. Det er også hitil den eneste jeg har sett. Men nå er ikke jeg noe glad i eventyr filmer heller da. Men faktisk så ble jeg skuffet over den, og da lurer på om jeg skal se de andre ? Er 2' ern bedre en 1'ern ?

Jeg synes faktisk 1'ern blei kjedelig. lol

Endret av spetwols
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Im not There, The Ghost Writer, City Lights, Unbreakable, The Notebook, Lords of Dogtown, Breakfast Club, Ikiru (1952), Before Sunset, Stranger than Fiction, Royal Tenenbaums, eller Dragon Hunter ikveld? Har seriøse problemer med å bestemme meg. :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...