Delvis Skrevet 5. november Skrevet 5. november Har sett The VVitch og Nosferatu, spesielt førstenevnte falt meget godt i smak (8/10). Nosferatu var også bra, men det var et sterkt inntrykk. Det var som man kjente råtten stank gjennom skjermen . Trenger se den igjen for å gjøre opp en klarere mening 😕 1
GnilreG Skrevet 6. november Skrevet 6. november DukeNukem3d skrev (På 4.11.2025 den 19.38): Jeg kan ikke styre hva du liker, vet bare at jeg synes den var veldig god og original. Godt og troverdig skuespill Enig i at det var veldig godt skuespill. 1
Comma Chameleon Skrevet 9. november Skrevet 9. november Måtte gi A House of Dynamite en sjanse. Den første akten var kanonbra, og så er resten totalt bortkastet tid. Skjønner hva de prøver på, men det fungerer ikke. Som en kortfilm som ble dratt ut alt for lenge.
Tomeito Skrevet 10. november Skrevet 10. november Likte hele A House of Dynamite jeg, selv om jeg jo kan forstå innvendingene mot den.
Comma Chameleon Skrevet 10. november Skrevet 10. november En annen film som på noen områder er litt lik, selv om tonen er litt ulik, er Don't Look Up. Der synes jeg de løser noen av de samme utfordringene på en mye bedre måte.
Tycho Urke Skrevet fredag kl 09:21 Skrevet fredag kl 09:21 Jeg tok å så alle Star Wars filmene i Skywalker sagen for første gang på 3-4 år. Dette er min rangering av filmene. 1. Star Wars: Episode V – The Empire Strikes Back -9.5/10 2. Star Wars: Episode IV – A New Hope - 9,3/10 3. Star Wars: Episode VI – Return of the Jedi -9/10 4. Star Wars: Episode III – Revenge of the Sith -7.9/10 5. Star Wars: Episode I – The Phantom Menace - 7.1/10 6. Star Wars: Episode VII – The Force Awakens - 7/10 7. Star Wars: Episode II – Attack of the Clones -6.3/10 8. Star Wars: Episode IX – The Rise of Skywalker -5.7/10 9. Star Wars: Episode VIII – The Last Jedi -5/10 Original trilogy-9.2/10 Prequel trilogy-7.1/10 Sequel trilogy-5.9/10 5/10 betyr middelmådig ikke dårlig. 1 1
Jotun Skrevet fredag kl 11:06 Skrevet fredag kl 11:06 (endret) Holder på med akkurat det samme. Sammen med guttungen. Kommer til å ta tid, men vi ble ferdige med de tre første i serien. I episode rekkefølge. Det ødelegger jo litt av "plot-surprisen" å se de tre første når man vet alt om Palpatine..... Endret fredag kl 11:06 av Jotun
Filmvenn Skrevet i går, 11:50 Skrevet i går, 11:50 Train Dreams var adeles nydelig, spesielt for oss som liker Kelly Reichardt og Terrence Malick-filmer. Min favorittfilm fra Netflix i år så langt. 1
Gouldfan Skrevet i går, 14:58 Skrevet i går, 14:58 Mine favoritter er The Empire strikes back, Revenge of the Siths, og Rogue one.
Reg2000 Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Fikk sett "one battle after another" og det må vel være en av årets beste filmer. Den ga litt av samme følelsen som "No country for Old men", uten sammenlikning forøvrig. Det eneste negative jeg kanskje kan si er at jeg ble litt lei av DiCaprios karakter.
Wheeljack Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden 8 hours ago, Reg2000 said: Fikk sett "one battle after another" og det må vel være en av årets beste filmer. Den ga litt av samme følelsen som "No country for Old men", uten sammenlikning forøvrig. Det eneste negative jeg kanskje kan si er at jeg ble litt lei av DiCaprios karakter. Sean Penn i den der... Satan for en god jobb han gjorde med den karakteren. Verdt å se filmen nesten ene og alene på grunn av den prestasjonen han legger i den rolla.
Reg2000 Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden 36 minutes ago, Wheeljack said: Sean Penn i den der... Satan for en god jobb han gjorde med den karakteren. Verdt å se filmen nesten ene og alene på grunn av den prestasjonen han legger i den rolla. Ja Sean Penn var bra i en uvanlig rolle for ham. Blir nok kanskje en oscar nominasjon på ham. Likte også Teyana Taylor og Benicio Del Toros karakterer godt.
DukeNukem3d Skrevet 13 minutter siden Skrevet 13 minutter siden (endret) Jeg ser en del eldre filmer for tiden for de som er interessert. (YOUTUBE) VELDIG bra Interessant, sann historie fra sent 1700-tallet. Elsker sånt. Stjernegalleriet her er jo nesten uvirkelig, men flere før de fikk sitt store gjennombrudd. Mere "rå" skuespillerprestasjoner. Det er faktisk en nyinnspilling, det er laget en versjon av denne av i 1962 med selveste Marlon Brando som Christian Fletcher (Mel Gibsen). Den skal jeg absolutt også se. EDIT: det er også laget en film om det i 1935! Endret 5 minutter siden av DukeNukem3d
DukeNukem3d Skrevet 3 minutter siden Skrevet 3 minutter siden Min rangering Star Wars: 1. Empire strikes back 2. Return of the Jedi 3. A New Hope 4. De som kom tidlig 2000-tallet. 5. Walt Disney sine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå