Gå til innhold

24 sesong 6 - For de som følger USA sendinger.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Så den igjen nå, er det han som jobbet for Karen i forrige sesong vi ser snakke til Wayne helt på starten der? Han som hjalp Logan i å slette det opptaket, og ble overført til det hvite hus. :hmm: Ser ut til at kineserne "gir" tilbake Jack da.. Igjen, heftige saker!

 

Edit: Det ligner på han, men er ikke sikker jeg altså.. :hmm:

 

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar
FY FAEN.... FY FAEN...''

 

 

If this country gonna recover, we have to sacrifice Jack.. Herregud dette blir spennende :dribble: Wayne som president, det liker vi... Da slipper vi i alle fall noen korrupt president denne sesongen?.. Men faen at det er så lenge igjen.

 

7143351[/snapback]

 

Tja.... det er ikke akkurat så mye spenning i seg selv at Jack angivelig skal bli ofret. Selvfølgelig blir han ikke det, han er den eneste personen som er 100% sikker ettersom det kommer flere sesonger.

 

Lenke til kommentar

Så den igjen nå, er det han som jobbet for Karen i forrige sesong vi ser snakke til Wayne helt på starten der? Han som hjalp Logan i å slette det opptaket, og ble overført til det hvite hus. :hmm: Ser ut til at kineserne "gir" tilbake Jack da.. Igjen, heftige saker!

 

Edit: Det ligner på han, men er ikke sikker jeg altså.. :hmm:

 

7143269[/snapback]

 

 

Hvam da, han fra Ally McBeal? Det er da vitterlig ikke Miles, han som sletter opptaket fra Chloe i slutten av episode 21!?

 

Lenke til kommentar

Så den igjen nå, er det han som jobbet for Karen i forrige sesong vi ser snakke til Wayne helt på starten der? Han som hjalp Logan i å slette det opptaket, og ble overført til det hvite hus. :hmm: Ser ut til at kineserne "gir" tilbake Jack da.. Igjen, heftige saker!

 

Edit: Det ligner på han, men er ikke sikker jeg altså.. :hmm:

 

7143269[/snapback]

 

 

Hvam da, han fra Ally McBeal? Det er da vitterlig ikke Miles, han som sletter opptaket fra Chloe i slutten av episode 21!?

 

7143975[/snapback]

 

Beklager. Jeg trodde jeg var sikker, noe jeg tydeligvis ikke var. Så traileren en gang til nå, og det er jo ikke han. :blush: Men han ligner jo sånn ved første øyekast :hmm:

Lenke til kommentar
Men er det virkelig nødvendig å snakke om traileren i spoilertekst?

7152418[/snapback]

 

Strengt tatt ikke. Men for de som ikke har sett sesong 4-og 5 så kan den jo avsløre en stor porsjon av handlingen.

 

Ser fram til å se hva som faktisk skjer, det så ikke ut som terroristene var palestinske bilbombere akkurat.

 

 

Det MÅ jo bare være noe stort hvis kineserene gav i fra seg Jack. Eventuelt så gav dem opp å torturere / avhøre Jack siden han ikke gir etter. :evil:

 

 

Lenke til kommentar
Men er det virkelig nødvendig å snakke om traileren i spoilertekst?

 

Strengt tatt ikke. Men for de som ikke har sett sesong 4-og 5 så kan den jo avsløre en stor porsjon av handlingen.

 

Ser fram til å se hva som faktisk skjer, det så ikke ut som terroristene var palestinske bilbombere akkurat.

 

 

Det MÅ jo bare være noe stort hvis kineserene gav i fra seg Jack. Eventuelt så gav dem opp å torturere / avhøre Jack siden han ikke gir etter. :evil:

 

 

 

Det er veldig muffins med den saken der. Kineserne gir Jack tilbake. Men det med at Jack ikke gir etter, så må man nesten drepe han for å i det hele tatt få ut noe, men da er han død! Han gir etter hvis datteren hans blir tatt. Til dere som husker sesong 2, så blir han torturert veldig, han besvimer helt pga. hjerte hans fikk mye belastning.

 

Så her er det noe annet som har skjedd, noe vi ikke kan forutse inntil videre. Vi må nok vente til sesongstart. Mange hemmeligheter her.

 

Endret av Onyx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...