Gå til innhold

24 sesong 6 - For de som følger USA sendinger.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes de var mange ekle skuespillere i den lineupen, men gleder meg sinnsykt mye til sesong 6 :) Gledelig at Milo er tilbake, likte han ganske godt i sesong 1 og savnet han i sesong 2. Irriterende at ex presidenten er tilbake, håpet han bare skulle forsvinne å råtne i et fengsel lr.no.

 

Ellers var jo sesong 5 fryktelig spennende, men har de folka ikke følelser og hjerte? TA LIVET AV TONY OG MICHELLE? å herrrrrregud det var trist og gjorde vondt. Tony er helt, og var mye større en Jack :( Og hva med David? Uff og uff :|

 

Det er kanskje slike ting som folk mener 24 og spesielt sesong5 er så bra, men jeg er litt av ei pinlig og hater at folk dør og når alt er grusomt og fælt :)

Endret av Crispin
Lenke til kommentar

Gleder meg bra til denne serien, begynte å se da sesong 5 startet på TV2 og man kan trygt si at den har seilt opp som en av mine soleklare favorittserier.

 

Også gøy å se at Logan er på skuespillerlisten sammen med de gode gamle.

 

Godt LOST sesong 3 er i gang så vi har noe å drøye ventetiden med.. :dribble:

Lenke til kommentar

Etter hva jeg som begynte å se på 24 fra sesong 5 på TV2 (se post over), har de fleste sesongene startet tidlig på året i USA og begynt her i Norge på våren/forsommeren, så ser for meg at vi får en seriestart her i Norge, på ca samme tid som i fjord. Tror det var i mai en gang:)

 

*gledeseg* :dribble:

Lenke til kommentar
Godt og se Logan? President Logan? Hva er bra med han? Ufyselig kar!

7121524[/snapback]

 

Quote neste gang, men regner med det er meg du prater til. Er selvfølgelig enig i at Logan er en stor drittsekk, og det var er høydepunkt når han ble tatt i siste episode.

 

Det jeg mente var at det skal bli morsomt å se hvilken rolle og plass Logan skal ha i denne sesongen. Tross alt er han jo en interesant karakter.

Lenke til kommentar
Godt og se Logan? President Logan? Hva er bra med han? Ufyselig kar!

7121524[/snapback]

 

Quote neste gang, men regner med det er meg du prater til. Er selvfølgelig enig i at Logan er en stor drittsekk, og det var er høydepunkt når han ble tatt i siste episode.

 

Det jeg mente var at det skal bli morsomt å se hvilken rolle og plass Logan skal ha i denne sesongen. Tross alt er han jo en interesant karakter.

7121641[/snapback]

 

Sant nok, men selv om slike personer er interesane hater jeg virkelig slike person, hadde det vært opp til meg hadde alle gått rundt å gjort snille ting. Kunne kanskje blitt litt kjedelig for de fleste men :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...