Gå til innhold

24 sesong 6 - For de som følger USA sendinger.


Anbefalte innlegg

Tar dem med han gamle fjotten en gang til blir jeg sur. Han har utspilt sin rolle. Er jo det samme gamle hver gang. Hadde han hatt ett eller annet nytt element hadde det vært greit. Men han er og blir akkurat det samme som før.

9078438[/snapback]

Hvem snakker du om? Jack? I så fall: Haha?! :!:

9078706[/snapback]

 

Såklart jeg snakker om Jack... Eller var det faren hans kanskje? .......

9090507[/snapback]

Jack ER jo 24 da. Uten han hadde ikke 24 vært en dritt. Men, du om det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tar dem med han gamle fjotten en gang til blir jeg sur. Han har utspilt sin rolle. Er jo det samme gamle hver gang. Hadde han hatt ett eller annet nytt element hadde det vært greit. Men han er og blir akkurat det samme som før.

9078438[/snapback]

Hvem snakker du om? Jack? I så fall: Haha?! :!:

9078706[/snapback]

 

Såklart jeg snakker om Jack... Eller var det faren hans kanskje? .......

9090507[/snapback]

Jack ER jo 24 da. Uten han hadde ikke 24 vært en dritt. Men, du om det.

9093980[/snapback]

 

Hvis du leser oppover så ser du at det er FAREN til jack dette gjelder. Jeg blir irritert om han fortsatt er med med mindre dem virkelig gjør noe mer med karakteren hans...

 

At du ikke leste ironien i det jeg skrev fatter jeg ikke, men deg om det :)

Lenke til kommentar

Såklart jeg snakker om Jack... Eller var det faren hans kanskje? .......

9090507[/snapback]

Jack ER jo 24 da. Uten han hadde ikke 24 vært en dritt. Men, du om det.

9093980[/snapback]

 

Hvis du leser oppover så ser du at det er FAREN til jack dette gjelder. Jeg blir irritert om han fortsatt er med med mindre dem virkelig gjør noe mer med karakteren hans...

 

At du ikke leste ironien i det jeg skrev fatter jeg ikke, men deg om det :)

9096696[/snapback]

Det var ironi ja. Det skjønte jeg jo med en gang! :roll: (regner med at du skjønte at det der også var ironi, siden du er så god på det)

 

Et lite tips, vær litt klarere neste gang når du prøver å være ironisk. En smiley pleier og hjelpe også. :)

 

Forøvrig er jeg helt enig om det med faren.

Lenke til kommentar

Er det bare jeg som ser for meg muligheten for at at Phillip Bauer kan ha klart å rømme i den småbåten som var rett ved der Jack etterlot ham? Vi har jo sett folk gjøre mer crazy ting med skuddskader før i serien, sleip som han er kan han jo også ha gått med skuddsikker vest.

Er jo litt tvilsomt såklart, men i forhold til de supermann-forslagene andre har foreslått her så er det jo ganske realistisk.

 

Om produsenten kommer til å benytte seg av den muligheten er en helt annen sak, men har litt feeling av at neste sesong vil dreie seg mye om familien Bauer og da ville det jo ikke være helt ulogisk å ha en av familiens bad-guys i live.

Lenke til kommentar

Tror familien Bauer begynner å bli ganske tynn nå, nå som broren og mest sannsynlig faren er bortevekk. Jeg vil ikke ha familiedrama, jeg vil ha action. I den neste sesongen må det skje noe sjokkerende, spennende og ikke minst uventet. Dette tror jeg manusskriverne er klar over, og jeg prøver å overbevise meg om at de leverer.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...