Gå til innhold

24 sesong 6 - For de som følger USA sendinger.


Anbefalte innlegg

  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Fant boks med sesong 1-5 på elkjøp i går da! 1499,-.. Fikk jeg sykt lyst på!

Overpriset.

 

- Ta heller en titt her.

7335800[/snapback]

 

Ja, men så er det after all en fin boks å ha sesong 1-5 i også da. Jeg skal nok kjøpe den, men venter til den går litt ned i pris.

Dessuten, om du bestiller dem en og en fra playX.no, så er den butikken sånn at de sender hver og en separat (fint det, ellers hadde det blitt mye å betale i toll.), men da må du også betale frakt for hver enkelt.

Så sum for sesong 1-5 fra playX.no blir da kr 925.00 + frakt som er kr. 69 per dvd, med unntak av sesong 1 der frakt er kr. 29.

Dette utgjør da en total sum på kr. 1230 kr.

 

ErlendRU: Regner med den du så var den samme som koster 1319,- på cdon. :)

Bestiller du den, betaler du 29 kr. i frakt, men heisann, akkurat nå sender de den visst fraktfritt. Da ble det 1319 kr for den da. Altså under hundrelappen dyrere enn hos playX. Og det må vel sies å være bra, når du får en flott samleboks i tillegg.

 

468295.jpg

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar

Er man førstegangskunde hos PlayX.no, så er det gratis frakt på alle varene man bestiller første gangen. Så: Under 1000-lappen hos PlayX. Hva har den boksen som ikke de andre DVD-ene har (bortsett fra at sammlingen er i en boks)?

 

Har selv kjøpt de hver for seg, og er utrolig fornøyd. :)

Endret av Onyx
Lenke til kommentar

Hva er poenget? Jeg venter heller til sesong 6 har gått ferdig og kommet ut på dvd, så kjøper jeg en komplett samleboks med sesong 1-6 istedetfor. Det er jo mer stas. Så er en sjuke meldt fra jobben eller har jævli masse fri tid så har en del timer fremover med intens action og spenning med hele 144 episoder av 24.

 

Anyways gleder meg til sesong 6 blir sendt på lufta i usa så vi får se Jack Bauer igjen. :D Og det var noen i denne tråden som sa at dem hadde sett Sesong 1-5 siden august og mener det er sykt. Vel jeg er snart ferdig med å se sesong 5 og jeg begynnte i slutten av oktober :p

 

"Eid"

 

*Edit* Nevermind, fant trailer :D *Edit slutt*

Endret av 666=TRIPPLE-SEX
Lenke til kommentar
(...)Og det var noen i denne tråden som sa at dem hadde sett Sesong 1-5 siden august og mener det er sykt. Vel jeg er snart ferdig med å se sesong 5 og jeg begynnte i slutten av oktober :p

Haha, det er meg. :)

 

- Er enda ikke ferdig, jeg er på sesong 4, episode 6. :thumbup:

7339363[/snapback]

 

Hehe stilig. Gled deg til sesong 5. Sesong 4 er ingenting i forhold til 5ern. Personlig synes jeg det ble litt for mye av det "for allah" greine i sesong 4.

Lenke til kommentar

Ser virkelig fram til sesong 6. syns ikke noen av sesongene har skuffet hittil.

 

Lurer på om Bauer endelig begynner å få nok av å ofre seg for landet uten å få noe tilbake for det.

 

dem slakta jo nesten alle hovedpersonene i sesong 5, så blir en del nye fjes å introdusere. men regner med det blir bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...