Gå til innhold

24 sesong 6 - For de som følger USA sendinger.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ingenting som slår 24. Håper vi får vite litt om hva som skjedde hos kineserne/hvordan han kom ut.

 

Vet ikke helt om jeg likte alle de nye skuespillerne i sesong 6, men vi får vel gi de en sjanse. De så bare så amatørmessige ut.

 

 

Btw: denne tråden kom tidlig i år gitt.

Btw2: jeg så sesong 1-3 om igjen på under en måned, slå den!

Lenke til kommentar
Ingenting som slår 24. Håper vi får vite litt om hva som skjedde hos kineserne/hvordan han kom ut.

 

Vet ikke helt om jeg likte alle de nye skuespillerne i sesong 6, men vi får vel gi de en sjanse. De så bare så amatørmessige ut.

 

 

Btw: denne tråden kom tidlig i år gitt.

Btw2: jeg så sesong 1-3 om igjen på under en måned, slå den!

7376225[/snapback]

 

Slått den. Jeg så sesong 1-5 på under en måned.

Lenke til kommentar
Ingenting som slår 24. Håper vi får vite litt om hva som skjedde hos kineserne/hvordan han kom ut.

 

Vet ikke helt om jeg likte alle de nye skuespillerne i sesong 6, men vi får vel gi de en sjanse. De så bare så amatørmessige ut.

 

 

Btw: denne tråden kom tidlig i år gitt.

Btw2: jeg så sesong 1-3 om igjen på under en måned, slå den!

7376225[/snapback]

 

Slått den. Jeg så sesong 1-5 på under en måned.

7377021[/snapback]

Pøh :p

Tror jeg ikke på :tease:

 

Uansett, hva mener folket om de nye skuespillerne?

Synes dere det ser lovende ut? Og hva gjør en komiker som Eddie Izzard i 24?

Lenke til kommentar
Hvorfor er det ingen som laster ned....Er det ikke mulig? eller er det en spøk ...-?

7376123[/snapback]

Det er ikke lov å på noen måte diskutere "piratkopieringsvirksomhet" her, det er nok derfor han ga deg det svaret. Dessuten er det ulovlig å laste ned 24 i alle fall uavhengig av reglene på forumet og derfor er det "ingen som gjør det" ;) Nok snakk om det nå. Forøvrig står det i første posten en del informasjon om sesongen og det står blant annet at første episode ikke er før 14. Januar.

 

Jeg er litt usikker på denne sesong 6. Etter siste epsiode av sesong 5 syns jeg egentlig at det hadde vært greit om de hadde avsluttet det hele der og da, det at Jack ble tatt til fange var på en måte en fin og god åpen avslutning på hele "24", samtidig liker jeg egentlig ikke "åpne slutter" du må likevel ha mer og lurer på hva som skal skje for alt det du kan finne på å dikte opp det stemmer liksom aldri.

 

Forøvrig syns jeg det var en gedigen bommert å si at det kom to nye sesonger på samme tid, ødelegger mye av spenningen. For da vet man jo at det ikke kan skje noe med Jack Bauer, for jeg kan ikke forestille meg en 24 sesong uten Jack Bauer, det ville bli feil.

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar

Serien kan alikevel holde den høye standarden fra sesong 5 fortsatt - men som du sier så kan denne bli dårlig.

 

Sesong 3 synes jeg er den dårligste hittil. Nå driver jeg fortsatt med sesong 4, og minnene er ikke så sterke til at jeg kan huske så godt tilbake til den. Så derfor frisker jeg opp minnet ved å se på nytt.

Endret av Onyx
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Til dere som ikke har fått det med, så har det altså kommet ut en ny offisiell ''prequel'' for sesong 6. Kilde: 24 Fans.net.

 

- Prequel ser dere her fra YouTube.

 

NB: Dette er ikke en promo som avslører noe som helst av hva terroristene vil i dag 6 og hva det hele dreier seg om. Dette en videosnutt der vi får se slutten av sesong 5 og en 7 minutters smakebit av sesong 6.

 

:)

Endret av Onyx
Lenke til kommentar
Til dere som ikke har fått det med, så har det altså kommet ut en ny offisiell ''prequel'' for sesong 6. Kilde: 24 Fans.net.

 

- Prequel ser dere her fra YouTube.

 

NB: Dette er ikke en promo som avslører noe som helst av hva terroristene vil i dag 6 og hva det hele dreier seg om. Dette en videosnutt der vi får se slutten av sesong 5 og en 7 minutters smakebit av sesong 6.

 

:)

7477775[/snapback]

Håhå! Fy fader!

 

 

Hadde håpet at det var Curtis som kom som en sånn skikkelig splinter cell der jeg, men de valgte en annen vri.. Sinnsykt konge! Skjønte egentlig at det var noe rart, men jeg blei også ganske overrasket når de kineserne kom også!

 

Fy søren nå gleder jeg meg! Er jo bare litt over en måned igjen nå! :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...