Gå til innhold

Gutt + jente = venn?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gutter og jenter kan aldri være venner med mindre følgende krav oppfylles (minst et krav må være oppfylt):

 

1. Han er homo

2. Hun er superstygg

3. Hun er superovervektig

4. En eller begge parter er under 12 år

5. En eller begge parter er over 75 år

 

Er jenta normalt pen eller pen vil gutten alltid ha lyst til noe mer :yes:

6523822[/snapback]

hes right

6526431[/snapback]

Niks.

6527783[/snapback]

 

strengt tatt er vel dette sant, men ofte holder jeg meg. for og ha en god vennine.

Lenke til kommentar
Da tror jeg jeg blir nødt til å gi streng beskjed til han jeg har pjuska med...

 

Sa at jeg ikke ville ha type og alt det der, men det virker som han ikke forstår helt.. så jeg blir vel nødt til å kutte kontakten  :ermm:

6528241[/snapback]

 

 

Problemet er at dere altid sier noe, å mener noe annet. Når dere først er ærlige er det ikke rart vi blir forvirra.
Lenke til kommentar
Da tror jeg jeg blir nødt til å gi streng beskjed til han jeg har pjuska med...

 

Sa at jeg ikke ville ha type og alt det der, men det virker som han ikke forstår helt.. så jeg blir vel nødt til å kutte kontakten  :ermm:

6528241[/snapback]

Huffda, det var da drastisk

6528265[/snapback]

 

Forslag til hva annet jeg kan gjøre?

Lenke til kommentar

Mine meninger kommr nå kl 12.21, versågod:

 

Jenter og gutter kan godt være venner. selv har jeg noen jentevenner (ja jeg er gutt) og en god del flere guttevenner.

Om det er normalt med mange venner av motsatt kjønn trur jeg handler mer om personligheten til den det gjelder.

 

Problemene med å ha en/flere guttevenn(er) hvis du er jente er at en av de guttene garantert kommer ti å bli forelska i deg. På enkelte gutter skal det ikke veldig mye mer til en at du tilbringer tid med dem og gir dem oppmerksomhet. Noe vennskap består av. Selv har jeg blitt forleska i 2 av mine jentevenner, noe søm bare har ført til rør.

Nå sender du antagelig ikke ut noen kjærlighetssignaler eller noe sånt, men så lenge du lukter godt går veldig mange gutter i dørken. Og det at gutter kan ha en tendens til å fantasere, og høre det de vil, kan føre til en del rare situasjoner...

Lenke til kommentar
Da tror jeg jeg blir nødt til å gi streng beskjed til han jeg har pjuska med...

 

Sa at jeg ikke ville ha type og alt det der, men det virker som han ikke forstår helt.. så jeg blir vel nødt til å kutte kontakten  :ermm:

6528241[/snapback]

Huffda, det var da drastisk

6528265[/snapback]

 

Forslag til hva annet jeg kan gjøre?

6528319[/snapback]

 

 

 

 

Gutten kommer antagelig ikke til å stoppe. Han veit at du ikke vil ha type og ser kanskje på det som en utfordring, slik som meg desverre. :p , kutte kontakten vil kanskje ødelegge ham. Et triks er å begynne å lukte vondt, det kan kanskje funke. En annen mulighet er å ta en prat med han. Si at han bare er en venn, ikke noe mer. Det kan hende at han mister interressen for deg. IKKE si at du ikke vil ha type, det vil han ikke tru på. Hvis du sier det veldig enkelt og strait, jeg vil ikke ha sex med deg, så vil han først skvette noe veldig, for så å ta til vettet og skjønne greia. Vær streng når du sier det. Det er ikke sikkert at du hører fra han på en stund, men sånn er livet.

Etter mine opplevelser hadde jeg likt om mine jentevenner hadde sagt bedre ifra...

 

 

 

folk må poste fortere, jeg klarte akkurat å få en dobbelpost :hrm:

Endret av Tøffe-Tetra
Lenke til kommentar

Jeg har så lyst å bare kjenne hvordan det er å bli kost med , uten at jeg har lyst å finne meg ny type med en gang..

 

6525025[/snapback]

 

Sorry, men det der er bare dømt til å gå til helvete :p

6525169[/snapback]

 

Hvorfor det?

Funka fint for andre før, hvorfor sku det ikke funke for Linn Christin?

 

Er ikke ofte jeg har hørt om noen som gidder å bare kose med folk de ikke er interessert i som kjæreste. Det er ganske unormalt, tror jeg.

6525530[/snapback]

 

Virkelig? Da har jeg fått bekreftet at jeg er unormal :!:

6525540[/snapback]

 

Jeg og O_o

Kos er KOS :)

 

 

 

Det funker fint for meg å ha guttevenner. Har faktisk flest guttevenner.

Klart det har blitt rot, følelser og enda mer rot, men det ordner seg som regel.

Også er de så gode å klemme på! :)

Lenke til kommentar

Ja tror nok det er bedre å ta en skikkelig alvorsprat først. Kan jo være det går et godt vennskap i vasken? Vanskelig å si uten å kjenne han/dere.. Har selv opplevd å bare få all kontakt kutta, enda jeg ikke var ute etter noe mer enn vennskap. Jævli uggent egentlig, å tro man har en god venn, men så får man døra i trynet og kniven i ryggen osv.. Men men, livet er ikke lett, men går som regel bra til slutt på ett eller annet vis :)

Endret av FunC
Lenke til kommentar
Jeg kan bare ikke fatte og forstå hvordan en person skal skjønne at man bare er ute etter VENNSKAPELIG KOS uten at man forteller personen dette på forhånd.

 

LUREMUS/SVINDLEKUKER hele gjengen.

6529497[/snapback]

 

Skal vi være kosevenner ?

 

Før det flipper for det :tease:

 

Lenge siden jeg har hørt ordet, luremus. :ermm:

 

Jeg har et par jente venner som sier "Godnatt vennen, nattakos" osv. til meg, det er jo vennskapelig kos ? Ingenting i veien med det. Men når det kommer til fysisk kontakt :p Men skjønner meg på de som ikke klarer å holde fingra fra fate.

 

Du er ganske søt tross alt Linn.

Lenke til kommentar
Det er egentlig ikke så interessant å være venner med jenter siden de er kjedelig, totalt blottet for alt som heter humoristisk sans og i tillegg som regel dumme som brød.

6529526[/snapback]

 

Sarkastisk som alltid.

 

Jeg hadde faen ikke latt noen "vennekosepjuske" på min mann. Slikt er forebeholdt kjærester.

6529527[/snapback]

 

Nei, men hva mener du med vennekosepjuske ?

 

Mener du at vennekosepjuskemeldingerpåmobil er for mye å ta i ?

 

Eller vennekosepjuskeisofakrok ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...