Gå til innhold

Gutt + jente = venn?


Anbefalte innlegg

Er jenta normalt pen eller pen vil gutten alltid ha lyst til noe mer :yes:

Ja, men man kan vel være venner for det? :D

6524631[/snapback]

 

Ork å ta ØD's innlegg alvorlig da. Bare fordi han går med en sprelsk laks i lomma hele tida betyr ikke det at alle er slik.

 

 

Og Darkness|, slossing er jo bare bra da, da kan jo ha sminkesex... ehm make-up-sex etterpå ^^

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ber ikke ut på kino, det er jeg som blir bedt ut.

 

Jeg ser det slik at det er koselig å bli kjent med nye mennesker, og å gå på kino er ikke det samme som at nå skal vi være kjærester liksom.. det er en aktivitet man kan gjøre som ikke er like privat som å se film hjemme hos en av oss.

 

Jeg har kjempelyst på guttevenner jeg, men blir med en gang ganske skeptisk når det alltid går en vei for den andre parten...

 

For kompiser forteller jo ikke hverandre hvor pene de er, gjør de vel :p

 

Hadde netopp en laaang prat med pappa om akkurat dette i garasjen nå. Han sa at jeg bare skal fortelle at jeg nylig har kommet ut av et vanskelig forhold, og at jeg ikke vil gå inn i ett nytt akkurat nå, og at vi heller kan være venner og se hva som skjer.

Lenke til kommentar
Noen ganger virker det som om gutter har vanskelig for å forstå akkurat de. Det går liksom rett inn og rett ut igjen! Hehe.

6524908[/snapback]

 

Ja :cry:

 

Jeg vil ikke såre han heller da, det siste jeg vil liksom. Men om jeg ikke sier noe risikerer jeg å såre han enda mer.

 

Jeg sier ikke at jeg aldri kunne tenkt meg å bli sammen med han eller noe , men akkurat nå klarer jeg ikke å tenke kjæreste.

 

Jeg vil treffe folk, ha det gøy og feste :blush:

 

Er singel ensbetydende med å sitte inne alene helt til man finner noen man er forelska i?

Lenke til kommentar
*Masse problemer med teite gutter*

6524932[/snapback]

Hva med å late som om du er lesbisk eller lignende?

6524969[/snapback]

 

Liten by, funker dårlig

 

Jeg og venninna mi gjør det heeele tiden i stavanger, men om jeg gjør det i hjembyen går det ikke lenge før ALLE tror jeg er lesbisk, og da blir jeg singel for evig og alltid, og det er jo ikke helt planen :p

 

Og om jeg sier det er det sikkert noen som tenker at de skal omstille meg også:p

Lenke til kommentar
*snip*

6524932[/snapback]

Akkurat sånn jeg har det! Nettopp kommet ut av langt forhold, og så føler jeg for å bare kose meg og flørte litt med folk (bare kjenne på følelsene, trenger ikke å gjøre noe med dem). Feste og bare ha det kult, og være litt ego! Gjøre akkurat det jeg har lyst til.

Menneh.. Det går jo ikke å hinte til dem heller (hvor mange ganger har vi ikke lest i diverse mannebladet om all den tåpelige hintingen vi jenter driver med?). Det hjelper ikke å si at man "ikke er klar for forhold enda, trenger litt tid" og sånt.

 

Gah. Det er ikke noe lett. Følelser er alltid kompliserte.

Lenke til kommentar
Liten by, funker dårlig

 

Jeg og venninna mi gjør det heeele tiden i stavanger, men om jeg gjør det i hjembyen går det ikke lenge før ALLE tror jeg er lesbisk, og da blir jeg singel for evig og alltid, og det er jo ikke helt planen :p

6524984[/snapback]

Har du tenkt å gifte deg med noen av de fra den lille byen din da? ;)

 

Og om jeg sier det er det sikkert noen som tenker at de skal omstille meg også:p

6524984[/snapback]

De slipper man dessverre aldri unna.

Lenke til kommentar

Jeg og !

 

Vil kose liksom...

 

Bare stryke på hverandre og kysse og slik. Man må da ikke være dødsforelska for å gjøre slik...

 

Problemet mitt er at i mitt forrige forhold som varte i tre år var det ikke noe av sånnt. Ingen stryking/kosing med hånda, ingen kosing og aldri klining utenom ,... ja...

 

Jeg har så lyst å bare kjenne hvordan det er å bli kost med , uten at jeg har lyst å finne meg ny type med en gang..

 

Men jo, jeg skal være helt ærlig og si at jeg ikke er ute etter forhold og at jeg vil være singel fordi jeg er så forvirra og blablabla

Lenke til kommentar

Jeg for min del kunne gjerne hatt venninner. Har ikke så mange kamerater at det gjør noe, men man blir lei. Er vel bare en kamerat som har ganske unik personlighet og som jeg kan henge sammen med i lange stunder uten at jeg blir lei.

 

Har faktisk ikke hatt ei venninne noen gang så det er vel snart på tide. :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg har aldri klart å ha venninner som jeg henger med. Greit nok at jeg har et vennskapelig forhold til jenter, men det betyr ikke at jeg gjør ting med dem. Det funker rett og slett ikke.

Lenke til kommentar
Jeg og !

 

Vil kose liksom...

 

Bare stryke på hverandre og kysse og slik. Man må da ikke være dødsforelska for å gjøre slik...

 

Problemet mitt er at i mitt forrige forhold som varte i tre år var det ikke noe av sånnt. Ingen stryking/kosing med hånda, ingen kosing og aldri klining utenom ,... ja...

 

Jeg har så lyst å bare kjenne hvordan det er å bli kost med , uten at jeg har lyst å finne meg ny type med en gang..

 

Men jo, jeg skal være helt ærlig og si at jeg ikke er ute etter forhold og at jeg vil være singel fordi jeg er så forvirra og blablabla

6525025[/snapback]

Kom hit du.

 

Kåre står for kosen, jeg for alt annet :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...