Gå til innhold

Gutt + jente = venn?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har aldri hatt noe grunn til å være sjalu. Han har ikke noen jentevenner så vidt jeg vet, men jeg er komfortabel med at kjæresten min har jentevenner. Jeg synes bare ikke det er OK å sitte å pjuske på hverandre. Det er greit å gi en klem når man treffes og skiller lag, men jeg ser ikke poenget med å sende "kosemeldinger" uten noe videre grunn på mobilen.

Lenke til kommentar
Begge deler er for mye å ta i. "Klem" er OK til spesielle anledninger.

6529536[/snapback]

:ohmy:

 

Avviser du all form for kos, da? Så når en god (gutte)venn av deg kommer bort for å gi deg kos så sier du bare nei?

6529547[/snapback]

 

Mine guttevenner kommer ikke bort for å gi en kos uten videre (spørs egentlig på hva du mener med kos). Jeg har en kompis som gir helt ekstreme klemmer når vi treffes og skilles (type løfte meg opp og svinge meg rundt). Hehe. Det er OK for meg, men hvorfor skal jeg søke kos hos noen andre når jeg får nok kos hjemme?

Lenke til kommentar
Jeg kan bare ikke fatte og forstå hvordan en person skal skjønne at man bare er ute etter VENNSKAPELIG KOS uten at man forteller personen dette på forhånd.

 

LUREMUS/SVINDLEKUKER hele gjengen.

6529497[/snapback]

 

Må si meg enig med darkness her.

En gutt vil som regel oppfatte kosing og slikt som om jenta er veldig interresert i noe mer med han. Derfor hvis det er noe slikt dere skal finne på, så er det vel en fordel å prate om det først, så slipper det å bli noen komplikasjoner.

Pulevenner er jo noe annet da, det kan vel til dels funke.

Lenke til kommentar
Har aldri hatt noe grunn til å være sjalu. Han har ikke noen jentevenner så vidt jeg vet, men jeg er komfortabel med at kjæresten min har jentevenner. Jeg synes bare ikke det er OK å sitte å pjuske på hverandre. Det er greit å gi en klem når man treffes og skiller lag, men jeg ser ikke poenget med å sende "kosemeldinger" uten noe videre grunn på mobilen.

6529549[/snapback]

 

Er jo enig i den da men.

 

Er kanskje ikke noe men ?

 

Om jenta eller gutten for den del bare vil ha et knulleforhold så er det hans eller huns ansvar å si ifra om det, eller har du faan ingen ting du skulle ha sagt.

Endret av Neppe
Lenke til kommentar
Haha. Ser for meg at en jente ønsker å innlede et pulevennskapsforhold til en fyr, uten å informere han om at de bare er venner. Hvordan skal han da skjønne at de bare er venner? Går jo for det samme. Det er jo helt ulogisk.

6529558[/snapback]

 

Nå var poenget mitt at slike koseforhold ca aldri vil fungere uansett.

Men de må selvfølgelig snakke sammen om pulingsen og da.

 

Jeg er så trøtt klarer ikke skrive hva jeg mener :!:

Endret av aspstein
Lenke til kommentar

Man må jo uansett se an situasjonen. La oss si at det er en guttevenn og en jentevenn, og en av dem har mistet en i nær familie eller er trist for noe. Da må det være lov å stryke den andre personen over kinnet og gi han/hun en god klem.

 

Ligge i armkroken til, leie hender osv, derimot. Aldri godtatt i mine øyne.

 

Jeg er egentlig ikke noe særlig sjalu :p Dere får meg til å virke helt rar som tenker slik. Men jeg tror egentlig at dere gutter ofte er mye mer sjalu hvis man snur det andre veien. La oss si at damen deres har en kompis som koser med henne. Ville dere synes at det var helt OK?

Endret av darkness|
Lenke til kommentar

Gutter er defenetivt mer sjalu. Men vi ikke fordi vi ikke stoler på DERE, men vi stoler ikke på DEM. Det er litt viktig å påpeke.

 

Jeg stoler 100% på dama mi, men jeg stoler ikke på alle gutter som er i rundt henne. Når de veit hun har kjæreste skal de repsektere det, er mange som ikke gjør det. Dermed blir vi sjalu (Noen av oss, ja jeg)

 

Holde i hender og leie hender er kjæreste greie, uten tvil.

Lenke til kommentar

Det er jo stor forskjell på å trøste noen, og å kose med dem :p

 

Men...det er en hårfin balansegang. Man må jo være så klar som man kan få blitt, og helst da fra begynnelsen, om at man ikke er interessert i noe :hmm: Og så si det på en ok måte. Men det går jo ikke det heller, det er bare å hoppe i det :!:

 

Jeg tror ikke at gutter er noe mer sjalu enn jenter - jenter kan jo være sykelig sjalu de også. Men er gutter like ille på det som jenter er, sånn med tanke på utseende og sånn? F.eks mange jenter føler seg "truet" om det kommer en annen jente som er finere enn dem, større pupper, ålreit.. Da liker de henne ikke og kjæresten skal hvertfall IKKE bli venn med henne!

Lenke til kommentar

Men jeg skal faktisk innrømme at jeg ble sjalu en gang da eksen min lot være å ringe meg på bursdagen min. Joda, han hadde trynt på en bro og havnet på legevakten for å sy flere sting i pannen. Det ble en dyr affære (han hadde vært ute og drukket pils sammen med venner), så da ble jeg ganske bitter over at han ikke kunne komme over og besøke meg (måtte ta fly). Han brukte trossalt flere hundre kroner den kvelden. Grunen til at han trynte på broen var fordi en venninne av han skulle sitte på ryggen hans.

 

Jeg synes ikke noe om at en jente sitter og gnir sitt kjønnsorgan mot ryggen til typen min, mens hun klamrer armene rundt halsen hans. Bare så det er sagt :p Satser på at T-Solberg unngår å gjøre dette med noen, så slipper han å få juling!

 

Uggugg, jeg er en bitter sjel. Dette er problemet med jenter. De kan bære nag i flere år etterpå. Hukommelse som elefanter!

Lenke til kommentar

Haha, darkness|, det høres jo totalt idiotisk ut, men jeg er sånn selv :!: Hvorfor i all verden skal eksen ha andre jenter i livet sitt? Hæhæ. Det beste hadde jo vært om han aldri kom over meg :p

(ja, en smule humor i dette innlegget)

 

Men.. Hvordan er det du sitter på ryggen til folk, hvis du pleier å gni kjønnsorganet ditt på dem samtidig? :ermm:

Lenke til kommentar
Det er jo stor forskjell på å trøste noen, og å kose med dem :p

 

Men...det er en hårfin balansegang. Man må jo være så klar som man kan få blitt, og helst da fra begynnelsen, om at man ikke er interessert i noe  :hmm: Og så si det på en ok måte. Men det går jo ikke det heller, det er bare å hoppe i det :!:

 

Jeg tror ikke at gutter er noe mer sjalu enn jenter - jenter kan jo være sykelig sjalu de også. Men er gutter like ille på det som jenter er, sånn med tanke på utseende og sånn? F.eks mange jenter føler seg "truet" om det kommer en annen jente som er finere enn dem, større pupper, ålreit.. Da liker de henne ikke og kjæresten skal hvertfall IKKE bli venn med henne!

6529596[/snapback]

 

Jeg skal si deg en ting, når jeg først traff hun jeg er sammen med nå. Så syntes jeg ikke hu var den peneste jeg hadde sett. Men nå føler jeg ikke noe spesielt behov for å se på andre jenter.

 

Jeg driter vel om de har større bryst, de får ha så store mugger de vil for meg, ser bare vodt ut spørr du meg. De fleste gutter vil ikke ha sånn Giant Jugs om man skal kalle det det. Heller runde og faste/fine. Store pupper er ofte ikke så fine.

 

Ja, jenter dømmer fort folk utifra ting de ser. Sånn er gutter også.

 

Dama mi er sånn "Han der skal holde seg unna karen min"

Jeg er sånn "Fy faan for et billig ludder, lol"

Lenke til kommentar
Men jeg skal faktisk innrømme at jeg ble sjalu en gang da eksen min lot være å ringe meg på bursdagen min. Joda, han hadde trynt på en bro og havnet på legevakten for å sy flere sting i pannen. Det ble en dyr affære (han hadde vært ute og drukket pils sammen med venner), så da ble jeg ganske bitter over at han ikke kunne komme over og besøke meg (måtte ta fly). Han brukte trossalt flere hundre kroner den kvelden. Grunen til at han trynte på broen var fordi en venninne av han skulle sitte på ryggen hans.

 

Jeg synes ikke noe om at en jente sitter og gnir sitt kjønnsorgan mot ryggen til typen min, mens hun klamrer armene rundt halsen hans. Bare så det er sagt :p Satser på at T-Solberg unngår å gjøre dette med noen, så slipper han å få juling!

 

Uggugg, jeg er en bitter sjel. Dette er problemet med jenter. De kan bære nag i flere år etterpå. Hukommelse som elefanter!

6529598[/snapback]

Han blør, og må sy sting -> Du blir sjalu

Sitte på ryggen -> gni kjønnsorgan mot ryggen

 

It's official, kvinnfolk er ikke riktig kloke.

Lenke til kommentar
Ja, ikke sant! Og de aller fleste gutter er jo sånn som du beskriver. Det er bare litt vanskelig å forstå, hehe.. Vi tror jo at dere vil ha sånne plastikkbabes med perfekt sminket ansikt, store pupper og at rumpa er det viktigste i verden..

6529619[/snapback]

 

Joda, noen ungkarer er vel sånn. Men jeg tror ikke du finner de her på forumet utenom dahle :p

 

Personlig synse jeg ikke sminke er noe sånn kjempe fint, såklart skal de får ha på seg det "livsnødvendige". Men det å legge lag på lag med (Hva enn det heter). Nei nekt.

 

Nå veit ikke jeg hva du mener med store pupper, dama mi har 75B men de begynner å bli trang. Det er jo ikke stor, men det er akkurat passe.

 

Selv skulle hun ønske at hun hadde større pupper, jeg fatter ikke hvorfor. Jeg er veldig fornøyd med dem. Jeg håper det ikke har noe med meg å gjøre.

Lenke til kommentar
Han blør, og må sy sting -> Du blir sjalu

Sitte på ryggen -> gni kjønnsorgan mot ryggen

 

It's official, kvinnfolk er ikke riktig kloke.

6529622[/snapback]

 

Hehe. Det var jo hele situasjonen satt sammen da. Jeg hadde bursdag, og han foretrakk å gå ut og drikke. Jeg synes så klart synd i han når han trynte, men nå i ettertid så synes jeg at han fikk som fortjent når han driver og bærer på andre jenter fordi de ikke orker å gå over broen selv.

Lenke til kommentar

Haha, det minna meg om en ting, jeg var på en fest. Så sto jeg i en ganske bratt bakke. Så kom det ei som gikk i klassen min å hoppa i henda mine (Fjortiss, eventuelt full I dont know). Det som skjedde var at jeg tryna oppå henne, siden jeg hadde pakka i meg noen flasker vin den kvelden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...