Gå til innhold

Gutt + jente = venn?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hehe, det er jo sant :)

HMm.. Men jeg syns det er bedre med noen få, gode (og ekte!!) venner, enn mange man bare er på "hei" med.

6524586[/snapback]

 

Er jeg enig i...Jeg har selv en ganske stor vennekrets, men det blir jo alltid noen du stoler mer på, og som du ser på som nærmere venner enn andre....

Lenke til kommentar

Jeg føler at nå for tiden får jeg mange bekjentskap, men det er vanskelig å få seg nye skikkelige venner. Alle er liksom så etablerte på vennefronten, det er vanskelig å trenge inn i vennegjenger og å få noen til å stole på deg.

 

På en annen side har jeg fått en del nye guttevenner som siden har vist seg at å være venn er ikke nødvendigvis alt de vil. Det er absolutt ikke lett å få seg guttevenner.

Lenke til kommentar
Jeg føler at nå for tiden får jeg mange bekjentskap, men det er vanskelig å få seg nye skikkelige venner. Alle er liksom så etablerte på vennefronten, det er vanskelig å trenge inn i vennegjenger og å få noen til å stole på deg.

 

På en annen side har jeg fått en del nye guttevenner som siden har vist seg at å være venn er ikke nødvendigvis alt de vil. Det er absolutt ikke lett å få seg guttevenner.

6524595[/snapback]

 

:( I can be your friend :)

Lenke til kommentar
Darkness|: Kom hit, så kan du bli vennen min :love:

6524533[/snapback]

 

Tror ikke vi hadde blitt så gode venner, vi hadde vel heller begynt å sloss ;)

 

Jeg jobber i Oslo og bor i Hønefoss. Vanskelig å bli kjent med noen utenfor jobben når man bor så langt unna. De er i tillegg eldre enn meg alle sammen. Familien min bor i Bergen, og der bor alle vennene mine også. Ikke så lett med andre ord!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...