Gå til innhold

Gutt + jente = venn?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Selvfølgelig kan man ikke bare be en gutt med på kino og tror at han bare tar det som en vennskapelig tur. Det sier jo seg selv.

6524314[/snapback]

 

Kommer helt ann på egentlig...hadde en av mine jente venner spørt meg om jeg skulle være med på kino, så hadde ikke jeg sett på det som no annet enn en kino tur...men er det en dame jeg nettopp har blitt kjent med, så kan det fort bli en litt rar situasjon, værtfall hvis den ene parten bare vil ha deg som en venn, og ingenting mer.

Lenke til kommentar
Fordi gutter flest vil ta det som en invitasjon til en date, om annet ikke er spesifisert.

6524343[/snapback]

 

Hvorfor er gutter sånn?

 

Er det ikke mye bedre å ikke forvente en dritt, også heller bli positivt overraska når dama begynner å tukle med balla di? Sånn har jeg alltid sett på det....

Lenke til kommentar

Er ikke det hele mer en myte? Jenter vanskelige. Gutter enkle. Vet ikke helt. Kanskje jeg selv avkrefter myten, men enkelte ting foretrekker jeg diskutere med gutter, andre ting med jenter. Noen ganger vil jeg ha direkte svar og "et slag i trynet", andre ganger er det greit med perspektiver. Tror det er enklere å utfordre jenter. De kan gi direkte svar, og de kan gi utvidede sannheter.

 

Kan ikke si at jeg går bedre med jenter eller gutter. Venner som personer er lettere å dele opp i kategorier. Noen for det. Andre for det. Uavhengig om det er jenter eller gutter.

Lenke til kommentar
Selvfølgelig kan man ikke bare be en gutt med på kino og tror at han bare tar det som en vennskapelig tur. Det sier jo seg selv.

6524314[/snapback]

 

Og hvorfor i alle dager kan du ikke det??

6524337[/snapback]

 

Jeg snakker nå om personer man ikke kjenner godt. Det er jo naturlig at man tror den andre ber deg ut på date.

Lenke til kommentar
Helt enig med Darkness, om en jente oppfører seg jentete og skal være søt tolkes dette ofte feil av gutter. Om de derimot oppfører seg guttete er det mindre sjans for at gutten prøver seg i et tidlig stadium, og om han da prøver seg senere er det på grunn av personligheten, så vel som utseende til jenta.

6524281[/snapback]

med mindre man er som meg og liker litt tøffe jenter?

Lenke til kommentar
Selvfølgelig kan man ikke bare be en gutt med på kino og tror at han bare tar det som en vennskapelig tur. Det sier jo seg selv.

6524314[/snapback]

 

Og hvorfor i alle dager kan du ikke det??

6524337[/snapback]

 

Jeg snakker nå om personer man ikke kjenner godt. Det er jo naturlig at man tror den andre ber deg ut på date.

6524414[/snapback]

 

Jeg ser på det som en ypperlig måte å bli kjent med noen på. Dessuten er ikke kino som det en gang var. Hadde hun derimot bedt meg med hjem en kveld for å spise en romantisk middag og se en eller annen luguber skrekkfilm, ja da hadde jeg trodd noe annet.

Lenke til kommentar
Jeg får lyst til å høvle over mange av veninnane mine, men får liksom aldri motet til å spørre. "heisann, vi har kjent hverandre i 7år nå. Vil du pule?" Passer liksom ikke helt inn :\

6524474[/snapback]

 

Og det blir i mine øyne helt feil å bowle en god venninne... Risikerer jo å ødelegge ett vennskap..

Lenke til kommentar
Jeg får lyst til å høvle over mange av veninnane mine, men får liksom aldri motet til å spørre. "heisann, vi har kjent hverandre i 7år nå. Vil du pule?" Passer liksom ikke helt inn :\

6524474[/snapback]

 

Og det blir i mine øyne helt feil å bowle en god venninne... Risikerer jo å ødelegge ett vennskap..

6524480[/snapback]

 

Som igjen er jenters yndlingsmaate aa si "Kom deg unna foer jeg sprayer deg med pepperspray" paa.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...