Gå til innhold

Gutt + jente = venn?


Anbefalte innlegg

Boxere er for pingler  :cool:

Bulldogs (og ikke mopseblandinger og slikt skvip) er for hunks:

 

http://static.flickr.com/56/190786888_4b4434f3be_o.jpg

 

Det kan alle med litt hundekunnskap bekrefte :fun:

6526064[/snapback]

 

Så en skikkelig tøff kar nedi gata her en dag. Han gikk sånn skikkelig bulldog-aktig, med brede skuldre og hendene litt ut fra sida. Like foran han tuslet en Amstaff.

 

Stereotype ja.

 

Ø.D ser bare snill og søt ut ;)

Endret av Linn Christin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

que?

 

Ingen fløtepus her! Bare Hunk.

Kjøpte forresten klær for mer enn en normal månedslønn i dag, så nå er jeg klar Linn. 4 Jeans (Boss, Armani), 1 bukse (bzr), 8 skjorter (bzr, Armani, Boss, Eton), 3 belter (boss, Armani), og et bar Sanotni sko (håndlagde fra Italia, som tok 40% av budsjettet) :)

 

Moi:

post-27025-1153410139_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Gutter og jenter kan aldri være venner med mindre følgende krav oppfylles (minst et krav må være oppfylt):

 

1. Han er homo

2. Hun er superstygg

3. Hun er superovervektig

4. En eller begge parter er under 12 år

5. En eller begge parter er over 75 år

 

Er jenta normalt pen eller pen vil gutten alltid ha lyst til noe mer :yes:

6523822[/snapback]

hes right

Endret av Henrik2k
Lenke til kommentar
Jeg og !

 

Vil kose liksom...

 

Bare stryke på hverandre og kysse og slik. Man må da ikke være dødsforelska for å gjøre slik...

 

Problemet mitt er at i mitt forrige forhold som varte i tre år var det ikke noe av sånnt. Ingen stryking/kosing med hånda, ingen kosing og aldri klining utenom ,... ja...

 

Jeg har så lyst å bare kjenne hvordan det er å bli kost med , uten at jeg har lyst å finne meg ny type med en gang..

 

Men jo, jeg skal være helt ærlig og si at jeg ikke er ute etter forhold og at jeg vil være singel fordi jeg er så forvirra og blablabla

6525025[/snapback]

du har lyst på kos og kyss, men ikke at han skal bli forelska i deg?. blirso som å voldta alt som heter hormoner og naturlige drifter.

Endret av Henrik2k
Lenke til kommentar
Jeg og !

 

Vil kose liksom...

 

Bare stryke på hverandre og kysse og slik. Man må da ikke være dødsforelska for å gjøre slik...

 

Problemet mitt er at i mitt forrige forhold som varte i tre år var det ikke noe av sånnt. Ingen stryking/kosing med hånda, ingen kosing og aldri klining utenom ,... ja...

 

Jeg har så lyst å bare kjenne hvordan det er å bli kost med , uten at jeg har lyst å finne meg ny type med en gang..

 

Men jo, jeg skal være helt ærlig og si at jeg ikke er ute etter forhold og at jeg vil være singel fordi jeg er så forvirra og blablabla

6525025[/snapback]

du har lyst på kos og kyss, men ikke at han skal bli forelska i deg?. blirso som å voldta alt som heter hormoner og naturlige drifter.

6526487[/snapback]

Det hun trenger er en kosevenn, rett og slett, men det bør helst være noen som kan skille kos og kjærlighet

Lenke til kommentar

Kosevenn er en fin ting. Kos med noen man bryr seg litt om uten no forpliktelser og forventninger er utrolig deilig i grunn. Bare synd kvinnfolk er ustabile og skifter mening og humør fortere enn man får blunka, uansett hva slags forhold man måtte ha til de :)

Hadde det ikke vært for det så kanskje jeg hadde fått litt pjusk og kos til en god film i kveld. Men nei.

Endret av FunC
Lenke til kommentar

Jeg har det jeg vil tro er over det normale antallet venninner som jeg henger med til vanlig. Da er det ikke snakk om kosing eller noe sånt, men bare å være med de. Det er greit å ha jenter man kan snakke eller være med, da man oppfører seg annerledes rundt jenter. Man slipper å forsøke å være så macho som mulig, man kan være seg selv.

Lenke til kommentar

Jeg er mange jentevenner. Ser ikke noe galt med det, men de mange av de er sånne jenter som har veldig mange guttevenner.

 

Rare greier. :shrug:

 

Jeg har det jeg vil tro er over det normale antallet venninner som jeg henger med til vanlig. Da er det ikke snakk om kosing eller noe sånt, men bare å være med de. Det er greit å ha jenter man kan snakke eller være med, da man oppfører seg annerledes rundt jenter. Man slipper å forsøke å være så macho som mulig, man kan være seg selv.

6526764[/snapback]

Amen.

 

Gutter (i gjennomsnitts) er ofte litt macho på en svært primitiv måte.

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Gutter og jenter kan aldri være venner med mindre følgende krav oppfylles (minst et krav må være oppfylt):

 

1. Han er homo

2. Hun er superstygg

3. Hun er superovervektig

4. En eller begge parter er under 12 år

5. En eller begge parter er over 75 år

 

Er jenta normalt pen eller pen vil gutten alltid ha lyst til noe mer :yes:

6523822[/snapback]

 

6. De synes det er okay å ha sex som venner.

Lenke til kommentar
Gutter og jenter kan aldri være venner med mindre følgende krav oppfylles (minst et krav må være oppfylt):

 

1. Han er homo

2. Hun er superstygg

3. Hun er superovervektig

4. En eller begge parter er under 12 år

5. En eller begge parter er over 75 år

 

Er jenta normalt pen eller pen vil gutten alltid ha lyst til noe mer :yes:

6523822[/snapback]

 

6. De synes det er okay å ha sex som venner.

6527145[/snapback]

 

Hele sitatet til ØD må være det dummeste jeg har lest på aldri så lenge. Bare fordi Øivind selv er av den oppfatningen betyr ikke det at verden fungerer slik.

 

Jeg setter stor pris på å ha jentevenner - Enkelte ting er det greit å spørre jenter om istedetfor gutter. Men jeg tror ikke at ØD er interessert i å ha venninner som ikke gjør annet enn å knulle når han selv vil - det er jo tydelig.

Lenke til kommentar
Kjøpte forresten klær for mer enn en normal månedslønn i dag, så nå er jeg klar Linn. 4 Jeans (Boss, Armani), 1 bukse (bzr), 8 skjorter (bzr, Armani, Boss, Eton), 3 belter (boss, Armani), og et bar Sanotni sko (håndlagde fra Italia, som tok 40% av budsjettet) :)

Et lite tips.. Det er ikke bare det der som skal til for å imponere en jente (evt. Linn Christin).

Lenke til kommentar
Da har du virkelig aldri vært her i distriktet... Her er det jaggu beint umulig å finne seg noens om ikke bare har rotet med noen for å rote med noen. Og finner du noen som kanskje bare har rotet med EN, så kan du banne på at den ene som den personen har rotet med, har vært bortpå resten av plassen her i tillegg...

 

Det er tragisk!

 

<--- føle seg sær og gammeldags. Jeg liker å ha guttevenner, eller kun nære venniner. Og skal jeg rote med noen, skal det være I et forhold.

6525564[/snapback]

 

Jeg snakker ikke om roting. Puling og roting er ikke noe stress, men KOSING er noe annet.

Lenke til kommentar
Gutter og jenter kan aldri være venner med mindre følgende krav oppfylles (minst et krav må være oppfylt):

 

1. Han er homo

2. Hun er superstygg

3. Hun er superovervektig

4. En eller begge parter er under 12 år

5. En eller begge parter er over 75 år

 

Er jenta normalt pen eller pen vil gutten alltid ha lyst til noe mer :yes:

6523822[/snapback]

hes right

6526431[/snapback]

Niks.

Lenke til kommentar
Gutter og jenter kan aldri være venner med mindre følgende krav oppfylles (minst et krav må være oppfylt):

 

1. Han er homo

2. Hun er superstygg

3. Hun er superovervektig

4. En eller begge parter er under 12 år

5. En eller begge parter er over 75 år

 

Er jenta normalt pen eller pen vil gutten alltid ha lyst til noe mer :yes:

6523822[/snapback]

Hun kan vel strengt tatt være lesbisk også eller?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...