Gå til innhold

Gutt + jente = venn?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det kan de selvfølgelig. Finnes gutter som gjør slikt også, men jeg lurer egentlig på om det finnes jenter som IKKE baksnakker. Jeg synes det er en uting, men jeg gjør det likevel i visse tilfeller. Hihi. Jeg er en hykler.

6542843[/snapback]

 

Jeg kjenner faktisk en. ;) En kjempesnill jente jeg gikk på ungdomskole med. Kunne ikke skadet en flu liksom. :)

Lenke til kommentar

Det er jo forskjell på å gi kritikk og å gi konstruktiv kritikk. Skal man si noe til en person er det greit at man sier det på en ordentlig måte slik at personen ikke føler seg angrepet av det og går i forsvar.

 

Jeg snakker ikke så mye dritt om folk. Det jeg sier til andre, det er sånne ting jeg står for og kunne sagt til den personen også. Men selvfølgelig, ingen er perfekt, så det hender jo ting glipper ut av meg også ;)

Lenke til kommentar
Det er jo forskjell på å gi kritikk og å gi konstruktiv kritikk. Skal man si noe til en person er det greit at man sier det på en ordentlig måte slik at personen ikke føler seg angrepet av det og går i forsvar.

 

Jeg snakker ikke så mye dritt om folk. Det jeg sier til andre, det er sånne ting jeg står for og kunne sagt til den personen også. Men selvfølgelig, ingen er perfekt, så det hender jo ting glipper ut av meg også ;)

6544300[/snapback]

 

 

Enig i dette... Er heller ikke perfekt men veldig nært iallefall hehe ;)

Endret av Master Chiun
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...